Uczniów

Gryffindor

241

Hufflepuff

242

Ravenclaw

225

Slytherin

235

Ogółem

943

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Ginny Lunita Comello 653 pkt
Tory Vaurel 357 pkt
Cheryl Blossom 347 pkt
Ema Darkbone 335 pkt
Iris Rodin 239 pkt

Opiekun: Beauty Barea

Prefekt: Iris Rodin

Prefekt: Tory Vaurel

Kapitan: Luna Granger

Specjalista: Ginny Luna

Prefekt naczelny Ginny Luna


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Lavender Cooper 2558 pkt
Rosalia Rossard 1012 pkt
Paulina Mink 679 pkt
Tamias McEvoy 586 pkt
Emma Bloom 390 pkt

Opiekun: Rafael Weden

Prefekt: Karol Piccifues

Prefekt: Rosalie Rossard

Kapitan: Tamias McEvoy

Specjalista: Lavender Cooper/Rosalie Rossard

Prefekt naczelny: Lavender Cooper


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

241

Hufflepuff

242

Ravenclaw

225

Slytherin

235

Ogółem

943

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

19:20 - 19:55

Transmutacja

wh_sala_1

20:00 - 20:35

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

20:40 - 21:15

Klub Pojedynków

wh_wielka_sala

19:20 - 19:55

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

19:20 - 19:55

Czarna Magia

wh_sala_2

20:00 - 20:35

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

20:00 - 20:35

Czarna Magia

wh_sala_2

20:40 - 21:15

Klub Pojedynków

wh_wielka_sala

18:00 - 18:35

Starożytne Runy

wh_wieza_polnocna

18:40 - 19:15

Starożytne Runy

wh_wieza_polnocna

20:40 - 21:15

Klub Pojedynków

wh_wielka_sala

Obrazek

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Turniej Domów organizowany jest przez Wirtualny Hogwart dla jego uczniów.
  2. W Turnieju Domów udział mogą brać wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy są zapisani na XXXVI rok szkolny.
  3. Zapisy do Turnieju trwają w dniach 12.02. - 17.02.
  4. Każdy dom reprezentować może trzech uczniów, po jednym z każdej klasy.
  5. Reprezentanci zgłaszają chęć brania udziału w Turnieju poprzez zapisy na stronie głównej (klikając Czarę Ognia i wpisując swoje dane).
  6. Uroczyste ogłoszenie reprezentantów nastąpi na Balu Walentynkowym w dniu 17.02.
  7. Reprezentanci tworzą drużynę danego domu, która wybiera swojego kapitana.
  8. Turniej będzie się składał z dwóch etapów, teoretycznego i praktycznego.
  9. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.

REGULAMIN ETAPU I

  1. W pierwszym etapie udział brać może po 3 uczniów z każdego domu (pierwszo-, drugo- oraz trzecioklasista).
  2. Jeśli w danej klasie nie ma zgłoszonego ucznia, jego miejsce zajmuje uczeń z klasy niżej.
  3. Do sal turniejowych wstęp mają tylko uczestnicy Turnieju, którzy otrzymają odpowiednią informację od prowadzących.
  4. Pierwszy etap obejmuje zadania teoretyczne.
  5. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  6. Przed przystąpieniem do wykonywania zadań kapitan losuje w bocie jeden zestaw zadań i z wylosowanym przedmiotem drużyna jest związana do końca Turnieju.
  7. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  8. Pierwsze zadanie polega na rozwiązaniu zagadki. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  9. Drugie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  10. Trzecie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  11. Pierwszy etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  12. Każde zadanie pierwszego etapu zawiera w sobie wskazówki, które pomogą w etapie drugim.

REGULAMIN ETAPU II

  1. Drugi etap obejmuje zadania praktyczne.
  2. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  3. Uczestnicy wykonują zadania z przedmiotu wylosowanego w etapie pierwszym.
  4. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  5. Drużyna, która wygrała pierwszy etap wchodzi 1,5 min przed pozostałymi uczestnikami. Kolejno drugie miejsce wchodzi 1 min przed pozostałymi, trzecie - 30 sek przed ostatnim graczem.
  6. Pierwsze zadanie polega na wykonaniu zadania. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  7. Drugie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  8. Trzecie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  9. Drugi etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  10. Cały Turniej wygrywa drużyna, której łączny czas wykonania pierwszego i drugiego etapu jest najkrótszy.

NAGRODY

  1. Każdy uczestnik zwycięzkiej drużyny otrzymuje po 250 punktów oraz 500 galeonów.
  2. Każdy uczestnik drużyny zajmującej II miejsce otrzymuje po 200 punktów oraz 400 galeonów.
  3. Każdy uczestnik drużyny zajmującej III miejsce otrzymuje po 150 punktów oraz 300 galeonów.
  4. Każdy uczestnik drużyny zajmującej IV miejsce otrzymuje po 100 punktów oraz 200 galeonów.
  5. Dodatkowe nagrody zostaną ogłoszone w newsie podsumowującym Turniej Domów.

Dyrekcja WH

Obrazek

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Turniej Domów organizowany jest przez Wirtualny Hogwart dla jego uczniów.
  2. W Turnieju Domów udział mogą brać wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy są zapisani na XXXVI rok szkolny.
  3. Zapisy do Turnieju trwają w dniach 12.02. - 17.02.
  4. Każdy dom reprezentować może trzech uczniów, po jednym z każdej klasy.
  5. Reprezentanci zgłaszają chęć brania udziału w Turnieju poprzez zapisy na stronie głównej (klikając Czarę Ognia i wpisując swoje dane).
  6. Uroczyste ogłoszenie reprezentantów nastąpi na Balu Walentynkowym w dniu 17.02.
  7. Reprezentanci tworzą drużynę danego domu, która wybiera swojego kapitana.
  8. Turniej będzie się składał z dwóch etapów, teoretycznego i praktycznego.
  9. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.

REGULAMIN ETAPU I

  1. W pierwszym etapie udział brać może po 3 uczniów z każdego domu (pierwszo-, drugo- oraz trzecioklasista).
  2. Jeśli w danej klasie nie ma zgłoszonego ucznia, jego miejsce zajmuje uczeń z klasy niżej.
  3. Do sal turniejowych wstęp mają tylko uczestnicy Turnieju, którzy otrzymają odpowiednią informację od prowadzących.
  4. Pierwszy etap obejmuje zadania teoretyczne.
  5. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  6. Przed przystąpieniem do wykonywania zadań kapitan losuje w bocie jeden zestaw zadań i z wylosowanym przedmiotem drużyna jest związana do końca Turnieju.
  7. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  8. Pierwsze zadanie polega na rozwiązaniu zagadki. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  9. Drugie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  10. Trzecie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  11. Pierwszy etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  12. Każde zadanie pierwszego etapu zawiera w sobie wskazówki, które pomogą w etapie drugim.

REGULAMIN ETAPU II

  1. Drugi etap obejmuje zadania praktyczne.
  2. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  3. Uczestnicy wykonują zadania z przedmiotu wylosowanego w etapie pierwszym.
  4. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  5. Drużyna, która wygrała pierwszy etap wchodzi 1,5 min przed pozostałymi uczestnikami. Kolejno drugie miejsce wchodzi 1 min przed pozostałymi, trzecie - 30 sek przed ostatnim graczem.
  6. Pierwsze zadanie polega na wykonaniu zadania. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  7. Drugie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  8. Trzecie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  9. Drugi etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  10. Cały Turniej wygrywa drużyna, której łączny czas wykonania pierwszego i drugiego etapu jest najkrótszy.

NAGRODY

  1. Każdy uczestnik zwycięzkiej drużyny otrzymuje po 250 punktów oraz 500 galeonów.
  2. Każdy uczestnik drużyny zajmującej II miejsce otrzymuje po 200 punktów oraz 400 galeonów.
  3. Każdy uczestnik drużyny zajmującej III miejsce otrzymuje po 150 punktów oraz 300 galeonów.
  4. Każdy uczestnik drużyny zajmującej IV miejsce otrzymuje po 100 punktów oraz 200 galeonów.
  5. Dodatkowe nagrody zostaną ogłoszone w newsie podsumowującym Turniej Domów.

Dyrekcja WH

Najlepsi uczniowie:

Aurell Coral 1272 pkt
Sophie Fitz 1226 pkt
Nereida Wengs 586 pkt
Aurora Fly 427 pkt
Bonnie Lovegood 179 pkt

Opiekun: James Smith

Prefekt: Nereida Wengs

Prefekt: Sophie Fitz

Kapitan: Nereida Wengs

Specjalista: Aurell Coral


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Patrycja Malfoy 1811 pkt
Nicole de Mortier 901 pkt
Drarra Maltter 756 pkt
Nathalie Benson Slytherin 341 pkt
Doris Shey 242 pkt

Opiekun: Kirya M. Holt

Prefekt: Patrycja Malfoy

Prefekt: Nicole de Mortier

Kapitan: Drarra Maltter

Specjalista: Eliza Revf


zobacz więcej

Najnowszy numer kleksa już w lutym!

Red. naczelny: Nyssa Shadow

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY


zobacz więcej

© 2005-2018 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.