Uczniów

Gryffindor

234

Hufflepuff

136

Ravenclaw

137

Slytherin

211

Ogółem

718

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

    Najlepsi uczniowie:

    Cassie Moon 303 pkt
    Ursula Thot 275 pkt
    Sophie Jacobson 176 pkt
    Ellie Shadow 154 pkt
    Sebastian Kostyk 151 pkt

    Opiekun: prof. Asumay Brown

    Prefekt: Ursula Thot

    Prefekt: Cassie Moon

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Johny Franklin 185 pkt
    Lauren Black 147 pkt
    Ariana North 123 pkt
    Severus Black 97 pkt
    Anica Duquesne 84 pkt

    Opiekun: prof. Hope Hathaway

    Prefekt: Lauren Black

    Prefekt: Semper Fidelis

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Uczniów

    Gryffindor

    234

    Hufflepuff

    136

    Ravenclaw

    137

    Slytherin

    211

    Ogółem

    718

    W rezerwie

    1
    Wyszukaj ucznia:

    18:40-19:15

    Astronomia

    wh_wieza_astronomiczna

    19:20-19:55

    Eliksiry

    wh_lochy

    20:00-20:35

    Historia Magii

    wh_sala_1

    20:40-21:15

    Transmutacja

    wh_sala_1

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    19:20-19:55

    Historia Magii

    wh_sala_2

    20:00-20:35

    Zielarstwo

    wh_cieplarnia

    20:40-21:15

    Starożytne runy

    wh_wieza_polnocna

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    Obrazek

    POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Turniej Domów organizowany jest przez Wirtualny Hogwart dla jego uczniów.
    2. W Turnieju Domów udział mogą brać wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy są zapisani na XXXVI rok szkolny.
    3. Zapisy do Turnieju trwają w dniach 12.02. - 17.02.
    4. Każdy dom reprezentować może trzech uczniów, po jednym z każdej klasy.
    5. Reprezentanci zgłaszają chęć brania udziału w Turnieju poprzez zapisy na stronie głównej (klikając Czarę Ognia i wpisując swoje dane).
    6. Uroczyste ogłoszenie reprezentantów nastąpi w dniu 24.02.
    7. Reprezentanci tworzą drużynę danego domu, która wybiera swojego kapitana.
    8. Turniej będzie się składał z dwóch etapów, teoretycznego i praktycznego.
    9. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.

    REGULAMIN ETAPU I

    1. W pierwszym etapie udział brać może po 3 uczniów z każdego domu (pierwszo-, drugo- oraz trzecioklasista).
    2. Jeśli w danej klasie nie ma zgłoszonego ucznia, jego miejsce zajmuje uczeń z klasy niżej.
    3. Do sal turniejowych wstęp mają tylko uczestnicy Turnieju, którzy otrzymają odpowiednią informację od prowadzących.
    4. Pierwszy etap obejmuje zadania teoretyczne.
    5. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
    6. Przed przystąpieniem do wykonywania zadań kapitan losuje w bocie jeden zestaw zadań i z wylosowanym przedmiotem drużyna jest związana do końca Turnieju.
    7. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
    8. Pierwsze zadanie polega na rozwiązaniu zagadki. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
    9. Drugie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
    10. Trzecie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
    11. Pierwszy etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
    12. Każde zadanie pierwszego etapu zawiera w sobie wskazówki, które pomogą w etapie drugim.

    REGULAMIN ETAPU II

    1. Drugi etap obejmuje zadania praktyczne.
    2. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
    3. Uczestnicy wykonują zadania z przedmiotu wylosowanego w etapie pierwszym.
    4. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
    5. Drużyna, która wygrała pierwszy etap wchodzi 1,5 min przed pozostałymi uczestnikami. Kolejno drugie miejsce wchodzi 1 min przed pozostałymi, trzecie - 30 sek przed ostatnim graczem.
    6. Pierwsze zadanie polega na wykonaniu zadania. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
    7. Drugie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
    8. Trzecie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
    9. Drugi etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
    10. Cały Turniej wygrywa drużyna, której łączny czas wykonania pierwszego i drugiego etapu jest najkrótszy.

    NAGRODY

    1. Każdy uczestnik zwycięzkiej drużyny otrzymuje po 250 punktów oraz 500 galeonów.
    2. Każdy uczestnik drużyny zajmującej II miejsce otrzymuje po 200 punktów oraz 400 galeonów.
    3. Każdy uczestnik drużyny zajmującej III miejsce otrzymuje po 150 punktów oraz 300 galeonów.
    4. Każdy uczestnik drużyny zajmującej IV miejsce otrzymuje po 100 punktów oraz 200 galeonów.
    5. Dodatkowe nagrody zostaną ogłoszone w newsie podsumowującym Turniej Domów.

    Dyrekcja WH

    Obrazek

    POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Turniej Domów organizowany jest przez Wirtualny Hogwart dla jego uczniów.
    2. W Turnieju Domów udział mogą brać wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy są zapisani na XXXVI rok szkolny.
    3. Zapisy do Turnieju trwają w dniach 12.02. - 17.02.
    4. Każdy dom reprezentować może trzech uczniów, po jednym z każdej klasy.
    5. Reprezentanci zgłaszają chęć brania udziału w Turnieju poprzez zapisy na stronie głównej (klikając Czarę Ognia i wpisując swoje dane).
    6. Uroczyste ogłoszenie reprezentantów nastąpi w dniu 24.02.
    7. Reprezentanci tworzą drużynę danego domu, która wybiera swojego kapitana.
    8. Turniej będzie się składał z dwóch etapów, teoretycznego i praktycznego.
    9. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.

    REGULAMIN ETAPU I

    1. W pierwszym etapie udział brać może po 3 uczniów z każdego domu (pierwszo-, drugo- oraz trzecioklasista).
    2. Jeśli w danej klasie nie ma zgłoszonego ucznia, jego miejsce zajmuje uczeń z klasy niżej.
    3. Do sal turniejowych wstęp mają tylko uczestnicy Turnieju, którzy otrzymają odpowiednią informację od prowadzących.
    4. Pierwszy etap obejmuje zadania teoretyczne.
    5. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
    6. Przed przystąpieniem do wykonywania zadań kapitan losuje w bocie jeden zestaw zadań i z wylosowanym przedmiotem drużyna jest związana do końca Turnieju.
    7. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
    8. Pierwsze zadanie polega na rozwiązaniu zagadki. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
    9. Drugie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
    10. Trzecie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
    11. Pierwszy etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
    12. Każde zadanie pierwszego etapu zawiera w sobie wskazówki, które pomogą w etapie drugim.

    REGULAMIN ETAPU II

    1. Drugi etap obejmuje zadania praktyczne.
    2. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
    3. Uczestnicy wykonują zadania z przedmiotu wylosowanego w etapie pierwszym.
    4. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
    5. Drużyna, która wygrała pierwszy etap wchodzi 1,5 min przed pozostałymi uczestnikami. Kolejno drugie miejsce wchodzi 1 min przed pozostałymi, trzecie - 30 sek przed ostatnim graczem.
    6. Pierwsze zadanie polega na wykonaniu zadania. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
    7. Drugie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
    8. Trzecie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
    9. Drugi etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
    10. Cały Turniej wygrywa drużyna, której łączny czas wykonania pierwszego i drugiego etapu jest najkrótszy.

    NAGRODY

    1. Każdy uczestnik zwycięzkiej drużyny otrzymuje po 250 punktów oraz 500 galeonów.
    2. Każdy uczestnik drużyny zajmującej II miejsce otrzymuje po 200 punktów oraz 400 galeonów.
    3. Każdy uczestnik drużyny zajmującej III miejsce otrzymuje po 150 punktów oraz 300 galeonów.
    4. Każdy uczestnik drużyny zajmującej IV miejsce otrzymuje po 100 punktów oraz 200 galeonów.
    5. Dodatkowe nagrody zostaną ogłoszone w newsie podsumowującym Turniej Domów.

    Dyrekcja WH

    18:40-19:15

    Astronomia

    wh_wieza_astronomiczna

    19:20-19:55

    Eliksiry

    wh_lochy

    20:00-20:35

    Historia Magii

    wh_sala_1

    20:40-21:15

    Transmutacja

    wh_sala_1

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    19:20-19:55

    Historia Magii

    wh_sala_2

    20:00-20:35

    Zielarstwo

    wh_cieplarnia

    20:40-21:15

    Starożytne runy

    wh_wieza_polnocna

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    Najlepsi uczniowie:

    Ivy Sparks 472 pkt
    Sunniva Sorensen 399 pkt
    Rachel Queventine 390 pkt
    Tequile Lovegood 342 pkt
    Jacob Hernandez 214 pkt

    Opiekun: prof. Arsen McTireliath

    Prefekt: Rachel Queventine

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Ivy Sparks


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Nicole de Mortier 305 pkt
    Millicenta Septima Love 271 pkt
    Klara Sing 260 pkt
    Drarra Malfoy 208 pkt
    Naomi Watson 161 pkt

    Opiekun: prof. Jasper McCarthy

    Prefekt: Drarra Malfoy

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Nicole de Mortier


    zobacz więcej

      Najnowszy numer kleksa już w styczniu

      Red. naczelny: Jasper McCarthy

      Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

      Nabór: OTWARTY


      zobacz więcej

      © 2005-2019 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

      Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

       Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.