Uczniów

Gryffindor

187

Hufflepuff

139

Ravenclaw

133

Slytherin

158

Ogółem

617

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Arielle Johanson 1538 pkt
Ursula Thot 833 pkt
Sebastain Kostyk 617 pkt
Bernard Kobyla 477 pkt
Violett Moonstone 430 pkt

Opiekun: prof. Alexis Reid

Prefekt: Violett Moonstone

Prefekt: Arielle Johanson

Kapitan: Bernard Kobyła

Specjalista: -


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Tris Darkness 983 pkt
Amelia Ingling 343 pkt
Semper Fidelis 257 pkt
Felix Travers 172 pkt
Rosemary Torener 55 pkt

Opiekun: prof. Jason Wolfblack

Prefekt: Tris Darkness

Prefekt: Semper Honeste

Kapitan: Tris Darkness

Specjalista: -


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

187

Hufflepuff

139

Ravenclaw

133

Slytherin

158

Ogółem

617

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

18:00 - 18:35

OpCM

wh_sala_2

18:40 - 19:15

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

19:20 - 19:55

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

19:20 - 19:55

Czarna Magia

wh_lochy

20:00 - 20:35

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

19:20 - 19:55

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:00 - 20:35

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:40 - 21:15

WoMMiR

wh_lochy

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

Obrazek

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Turniej Domów organizowany jest przez Wirtualny Hogwart dla jego uczniów.
  2. W Turnieju Domów udział mogą brać wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy są zapisani na XXXVI rok szkolny.
  3. Zapisy do Turnieju trwają w dniach 12.02. - 17.02.
  4. Każdy dom reprezentować może trzech uczniów, po jednym z każdej klasy.
  5. Reprezentanci zgłaszają chęć brania udziału w Turnieju poprzez zapisy na stronie głównej (klikając Czarę Ognia i wpisując swoje dane).
  6. Uroczyste ogłoszenie reprezentantów nastąpi w dniu 24.02.
  7. Reprezentanci tworzą drużynę danego domu, która wybiera swojego kapitana.
  8. Turniej będzie się składał z dwóch etapów, teoretycznego i praktycznego.
  9. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.

REGULAMIN ETAPU I

  1. W pierwszym etapie udział brać może po 3 uczniów z każdego domu (pierwszo-, drugo- oraz trzecioklasista).
  2. Jeśli w danej klasie nie ma zgłoszonego ucznia, jego miejsce zajmuje uczeń z klasy niżej.
  3. Do sal turniejowych wstęp mają tylko uczestnicy Turnieju, którzy otrzymają odpowiednią informację od prowadzących.
  4. Pierwszy etap obejmuje zadania teoretyczne.
  5. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  6. Przed przystąpieniem do wykonywania zadań kapitan losuje w bocie jeden zestaw zadań i z wylosowanym przedmiotem drużyna jest związana do końca Turnieju.
  7. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  8. Pierwsze zadanie polega na rozwiązaniu zagadki. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  9. Drugie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  10. Trzecie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  11. Pierwszy etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  12. Każde zadanie pierwszego etapu zawiera w sobie wskazówki, które pomogą w etapie drugim.

REGULAMIN ETAPU II

  1. Drugi etap obejmuje zadania praktyczne.
  2. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  3. Uczestnicy wykonują zadania z przedmiotu wylosowanego w etapie pierwszym.
  4. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  5. Drużyna, która wygrała pierwszy etap wchodzi 1,5 min przed pozostałymi uczestnikami. Kolejno drugie miejsce wchodzi 1 min przed pozostałymi, trzecie - 30 sek przed ostatnim graczem.
  6. Pierwsze zadanie polega na wykonaniu zadania. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  7. Drugie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  8. Trzecie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  9. Drugi etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  10. Cały Turniej wygrywa drużyna, której łączny czas wykonania pierwszego i drugiego etapu jest najkrótszy.

NAGRODY

  1. Każdy uczestnik zwycięzkiej drużyny otrzymuje po 250 punktów oraz 500 galeonów.
  2. Każdy uczestnik drużyny zajmującej II miejsce otrzymuje po 200 punktów oraz 400 galeonów.
  3. Każdy uczestnik drużyny zajmującej III miejsce otrzymuje po 150 punktów oraz 300 galeonów.
  4. Każdy uczestnik drużyny zajmującej IV miejsce otrzymuje po 100 punktów oraz 200 galeonów.
  5. Dodatkowe nagrody zostaną ogłoszone w newsie podsumowującym Turniej Domów.

Dyrekcja WH

Obrazek

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Turniej Domów organizowany jest przez Wirtualny Hogwart dla jego uczniów.
  2. W Turnieju Domów udział mogą brać wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy są zapisani na XXXVI rok szkolny.
  3. Zapisy do Turnieju trwają w dniach 12.02. - 17.02.
  4. Każdy dom reprezentować może trzech uczniów, po jednym z każdej klasy.
  5. Reprezentanci zgłaszają chęć brania udziału w Turnieju poprzez zapisy na stronie głównej (klikając Czarę Ognia i wpisując swoje dane).
  6. Uroczyste ogłoszenie reprezentantów nastąpi w dniu 24.02.
  7. Reprezentanci tworzą drużynę danego domu, która wybiera swojego kapitana.
  8. Turniej będzie się składał z dwóch etapów, teoretycznego i praktycznego.
  9. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.

REGULAMIN ETAPU I

  1. W pierwszym etapie udział brać może po 3 uczniów z każdego domu (pierwszo-, drugo- oraz trzecioklasista).
  2. Jeśli w danej klasie nie ma zgłoszonego ucznia, jego miejsce zajmuje uczeń z klasy niżej.
  3. Do sal turniejowych wstęp mają tylko uczestnicy Turnieju, którzy otrzymają odpowiednią informację od prowadzących.
  4. Pierwszy etap obejmuje zadania teoretyczne.
  5. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  6. Przed przystąpieniem do wykonywania zadań kapitan losuje w bocie jeden zestaw zadań i z wylosowanym przedmiotem drużyna jest związana do końca Turnieju.
  7. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  8. Pierwsze zadanie polega na rozwiązaniu zagadki. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  9. Drugie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  10. Trzecie zadanie polega na rozwiązaniu zagadki w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  11. Pierwszy etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  12. Każde zadanie pierwszego etapu zawiera w sobie wskazówki, które pomogą w etapie drugim.

REGULAMIN ETAPU II

  1. Drugi etap obejmuje zadania praktyczne.
  2. Zadania podzielone są na sześć zestawów. Obejmują one wiedzę z zakresu: Eliksirów, Latania, OPCM, Transmutacji, Zaklęć oraz Zielarstwa.
  3. Uczestnicy wykonują zadania z przedmiotu wylosowanego w etapie pierwszym.
  4. Uczniowie wchodzą do sal turniejowych na sygnał prowadzących. Zaczynają pierwszoklasiści.
  5. Drużyna, która wygrała pierwszy etap wchodzi 1,5 min przed pozostałymi uczestnikami. Kolejno drugie miejsce wchodzi 1 min przed pozostałymi, trzecie - 30 sek przed ostatnim graczem.
  6. Pierwsze zadanie polega na wykonaniu zadania. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać drugoklasiście.
  7. Drugie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł pierwszoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma w nagrodę kolejny join, który musi podać trzecioklasiście.
  8. Trzecie zadanie polega na wykonaniu zadania w pokoju, który odgadł drugoklasista. Osoba, która je wykona, otrzyma kolejny join, do którego musi się udać.
  9. Drugi etap wygrywa drużyna, która wykona poprawnie wszystkie zadania w jak najkrótszym czase.
  10. Cały Turniej wygrywa drużyna, której łączny czas wykonania pierwszego i drugiego etapu jest najkrótszy.

NAGRODY

  1. Każdy uczestnik zwycięzkiej drużyny otrzymuje po 250 punktów oraz 500 galeonów.
  2. Każdy uczestnik drużyny zajmującej II miejsce otrzymuje po 200 punktów oraz 400 galeonów.
  3. Każdy uczestnik drużyny zajmującej III miejsce otrzymuje po 150 punktów oraz 300 galeonów.
  4. Każdy uczestnik drużyny zajmującej IV miejsce otrzymuje po 100 punktów oraz 200 galeonów.
  5. Dodatkowe nagrody zostaną ogłoszone w newsie podsumowującym Turniej Domów.

Dyrekcja WH

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

18:00 - 18:35

OpCM

wh_sala_2

18:40 - 19:15

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

19:20 - 19:55

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

19:20 - 19:55

Czarna Magia

wh_lochy

20:00 - 20:35

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

19:20 - 19:55

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:00 - 20:35

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:40 - 21:15

WoMMiR

wh_lochy

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

Najlepsi uczniowie:

Aurell Coral 1102 pkt
Tequile Lovegood 918 pkt
Sophie Fitz 877 pkt
Ivy Sparks 736 pkt
Taylor Swift 601 pkt

Opiekun: prof. Marcin McGreen

Prefekt: Sophie Fitz

Prefekt: Jacob Hernandez

Kapitan: Sophie Fitz

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Aurell Coral


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Caitriona Ravassa 1718 pkt
Nicole de Mortier 1553 pkt
Anis Eileen 672 pkt
Miyeon Kim 249 pkt
Erin Heartfilia 150 pkt

Opiekun: prof. Jasper McCarthy

Prefekt: Caitriona Ravassa

Prefekt: Anis Eileen

Kapitan: Doris Shey

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Nicole de Mortier


zobacz więcej

Najnowszy numer kleksa już w maju!

Red. naczelny: Arianne Clair
Jasper McCarthy

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY


zobacz więcej

© 2005-2018 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.