Uczniów

Gryffindor

238

Hufflepuff

145

Ravenclaw

144

Slytherin

217

Ogółem

744

W rezerwie

18
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Ursula Thot 1785 pkt
Cassie Moon 1343 pkt
Sebastian Kostyk 1147 pkt
Ellie Shadow 352 pkt
Jack Greyback 319 pkt

Opiekun: prof. Martin McCarthy

Prefekt: Ursula Thot

Prefekt: Cassie Moon

Kapitan: -

Specjalista: -


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Lauren Black 353 pkt
Johny Franklin 327 pkt
Ariana North 200 pkt
Semper Fidelis 135 pkt
Anica Duquesne 108 pkt

Opiekun: prof. Hope Hathaway

Prefekt: Lauren Black

Prefekt: Semper Fidelis

Kapitan: -

Specjalista: -


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

238

Hufflepuff

145

Ravenclaw

144

Slytherin

217

Ogółem

744

W rezerwie

18
Wyszukaj ucznia:

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

Najlepsi uczniowie:

Sunniva Sorensen 3123 pkt
Ivy Sparks 2902 pkt
Tequile Lovegood 2101 pkt
Rachel Queventine 1608 pkt
Helen Carter 1061 pkt

Opiekun: prof. Arsen McTireliath

Prefekt: Rachel Queventine

Prefekt: Sunniva Sorensen

Kapitan: Ivy Sparks

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Ivy Sparks


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Nicole de Mortier 1910 pkt
Millicenta Septima Love 1822 pkt
Klara Sing 1794 pkt
Drarra Maltter 1173 pkt
Blair Salvatore 681 pkt

Opiekun: prof. Jasper McCarthy

Prefekt: Drarra Maltter

Prefekt: Millicenta S. Love

Kapitan: Drarra Maltter

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Nicole de Mortier


zobacz więcej

Najnowszy numer kleksa już w marcu

Red. naczelny: Jasper McCarthy

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY


zobacz więcej

© 2005-2019 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.