Uczniów

Gryffindor

189

Hufflepuff

149

Ravenclaw

141

Slytherin

161

Ogółem

640

W rezerwie

7
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Arielle Johanson 1778 pkt
Ursula Thot 1105 pkt
Sebastain Kostyk 864 pkt
Shanique Williams 583 pkt
Violett Moonstone 499 pkt

Opiekun: prof. Martin McCarthy

Prefekt: Violett Moonstone

Prefekt: Arielle Johanson

Kapitan: Bernard Kobyła

Specjalista: -


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Tris Darkness 983 pkt
Amelia Ingling 343 pkt
Semper Fidelis 318 pkt
Felix Travers 172 pkt
Rosemary Torener 55 pkt

Opiekun: prof. Naija Kamalasundari

Prefekt: Tris Darkness

Prefekt: Semper Honeste

Kapitan: Tris Darkness

Specjalista: -


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

189

Hufflepuff

149

Ravenclaw

141

Slytherin

161

Ogółem

640

W rezerwie

7
Wyszukaj ucznia:

18:40 - 19:15

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

20:40-21:15

Numerologia

wh_wieza_polnocna

19:20 - 19:55

Zaklęcia

wh_sala_2

20:40-21:15

Numerologia

wh_wieza_polnocna

21:20-21:55

Eliksiry*

wh_lochy

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

18:40 - 19:15

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

20:40-21:15

Numerologia

wh_wieza_polnocna

19:20 - 19:55

Zaklęcia

wh_sala_2

20:40-21:15

Numerologia

wh_wieza_polnocna

21:20-21:55

Eliksiry*

wh_lochy

Najlepsi uczniowie:

Aurell Coral 2269 pkt
Sophie Fitz 1882 pkt
Ivy Sparks 1574 pkt
Tequile Lovegood 1161 pkt
Aurora Fly 949 pkt

Opiekun: prof. Marcin McGreen

Prefekt: Sophie Fitz

Prefekt: Jacob Hernandez

Kapitan: Sophie Fitz

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Aurell Coral


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Nicole de Mortier 3141 pkt
Caitriona Ravassa 1718 pkt
Anis Eileen 672 pkt
Miyeon Kim 249 pkt
Natalia Avonlea 150 pkt

Opiekun: prof. Jasper McCarthy

Prefekt: Caitriona Ravassa

Prefekt: Anis Eileen

Kapitan: Doris Shey

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Nicole de Mortier


zobacz więcej

Najnowszy numer kleksa już w maju!

Red. naczelny: Arianne Clair
Jasper McCarthy

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY


zobacz więcej

© 2005-2018 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.