8865
Ema Darkbone 2036 pkt
Kayla Eulalia McCarthy 1875 pkt
Ginny Luna 1567 pkt
Josephine Lloyd 864 pkt
Luna Granger 517 pkt
4051
Rosalia Rossard 1375 pkt
Lavender Cooper 1161 pkt
Tamias McEvoy 985 pkt
David Ygg 403 pkt
Aisha Myvin 39 pkt
6238
Nereida Wengs 2644 pkt
James Smith 1958 pkt
Jaim Eilhart 1104 pkt
Susan Reton 312 pkt
Demian Harsh 95 pkt
10288
Kirya Melania Holt 3159 pkt
Quinn Black 543 pkt
Yasmine Aileen 420 pkt
Bella Whitersoon 297 pkt
Annabeth Wolfrose 216 pkt

Ostatnie newsy


Uczniów

Gryffindor

100

Hufflepuff

105

Ravenclaw

94

Slytherin

95

Ogółem

394

W rezerwie

91
Wyszukaj ucznia:

17:20 - 17:55

Latanie

wh_sala_1

18:00 - 18:35

Latanie

wh_sala_1

18:40-19:15

Transmutacja

wh_sala_1

19:20-19:55

Eliksiry

wh_lochy

20:00 - 20:35

Zielarstwo

wh_cieplarnia

17:20 - 17:55

Transmutacja*

wh_sala_2

19:20-19:55

Transmutacja

wh_sala_2

20:00-20:35

Eliksiry

wh_lochy

20:40 - 21:15

Zielarstwo

wh_cieplarnia

18:00 - 18:45

HISTORIA MAGII
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala

18:00 - 18:45

ZIELARSTWO
egzamin rozszerzony

wh_sala_3

19:00 - 19:45

CZARNA MAGIA
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala

20:00 - 20:45

OBRONA PRZED CZARNĄ MAGIĄ
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala

21:00 - 21:45

WIEDZA O MAGICZNYCH MIEJSCACH I RYTUAŁACH
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala


Uczniów

Gryffindor

100

Hufflepuff

105

Ravenclaw

94

Slytherin

95

Ogółem

394

W rezerwie

91
Wyszukaj ucznia:

17:20 - 17:55

Latanie

wh_sala_1

18:00 - 18:35

Latanie

wh_sala_1

18:40-19:15

Transmutacja

wh_sala_1

19:20-19:55

Eliksiry

wh_lochy

20:00 - 20:35

Zielarstwo

wh_cieplarnia

17:20 - 17:55

Transmutacja*

wh_sala_2

19:20-19:55

Transmutacja

wh_sala_2

20:00-20:35

Eliksiry

wh_lochy

20:40 - 21:15

Zielarstwo

wh_cieplarnia

18:00 - 18:45

HISTORIA MAGII
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala

18:00 - 18:45

ZIELARSTWO
egzamin rozszerzony

wh_sala_3

19:00 - 19:45

CZARNA MAGIA
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala

20:00 - 20:45

OBRONA PRZED CZARNĄ MAGIĄ
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala

21:00 - 21:45

WIEDZA O MAGICZNYCH MIEJSCACH I RYTUAŁACH
egzamin rozszerzony

wh_wielka_sala

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

REGULAMIN LIGI POJEDYNKÓW

  1. Udział w Lidze Pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać tylko i wyłącznie uczniowie i nauczyciele Wirtualnego Hogwartu.
  2. Udział w Lidze pojedynków i Turnieju Pojedynków mogą brać uczniowie wszystkich trzech klas.
  3. Sędzia ma zawsze rację.
  4. Pojedynkować można się tylko i wyłącznie na wyznaczonych do tego zajęciach, nielegalne pojedynki są karalne.
  5. Rundy nie będą powtarzane z uwagi na tzw. "lagi", ich zniwelowanie leży w gestii zawodników.
  6. Po pojedynku sędzia przyznaje zawodnikom punkty w skali 0-30. Połowa otrzymanych punktów leci na konto domu.
  7. W Lidze Pojedynków wygrywa ten zawodnik, który na koniec roku będzie mieć najwięcej punktów.
  8. Każdy zawodnik może walczyć maksymalnie 10 razy.
  9. Program używany przez zawodnika nie jest narzucony z góry. Zawodnik może walczyć na jakim programie chce.
  10. Na koniec Ligi Pojedynków zostają rozdane dodatkowe punkty wg kolejności. Za pierwsze miejsce można otrzymać maksymalnie 200 punktów.

REGULAMIN POJEDYNKU

  1. Do pojedynku staje dwóch zawodników.
  2. Sędzia ma zawsze rację.
  3. W pojedynku używa się jedynie dozwolonych przez sędziego zaklęć.
  4. Wszystkie zaklęcia piszemy z wielkich liter.
  5. Na samym początku wchodzą oni na podest, kłaniają się i przygotowują różdżki.
  6. Sędzia pyta o gotowość zawodników. Gdy otrzyma z obu stron jej potwierdzenie, rozpoczyna pojedynek.
  7. Sędzia liczy 3-2-1-0. Po "0" pada "START". Zawodnicy rzucają zaklęcia dopiero po "STARCIE".
  8. Po każdym zaklęciu atakującym, zawodnik musi odliczać 3-2-1-0.
  9. Przy używaniu obrony nie trzeba liczyć.
  10. Po każdym zaklęciu atakującym, przeciwnik musi użyć obrony.
  11. Podczas sytuacji, gdy zawodnicy rzucą w siebie poprawnie zaklęcia, ale żaden się nie obroni, pojedynek trwa dalej.
  12. Po trafieniu przeciwnika zaklęciem, zawodnik musi usunąć z przeciwnika działanie zaklęcia. Robi to zaklęciami z grupy leczących.
  13. Pojedynek wygrywa zawodnik, który wygra 3 rundy. Rund może być maksymalnie 5.

Powyższe regulaminy mogą ulec zmianom.

GRYFFINDOR

Opiekun: Martin McCarthy

Prefekt: Luna Granger

Prefekt: Sol Scarlet

Kapitan Kayla Eulalia McCarthy

Specjalista: Ema Darkbone

HUFFLEPUFF

Opiekun: Krzysiek Kot

Prefekt: Lavender Cooper

Prefekt: Tamias McEvoy

Kapitan: Tamias McEvoy

Specjalista: -

RAVENCLAW

Opiekun: Perkins Del Alpaka

Prefekt: Susan Reton

Prefekt: James Smith

Kapitan: -

Specjalista: Nereida Wengs

SLYTHERIN

Opiekun: Naija Kamalasundari

Prefekt: Yasmine Aileen

Prefekt: Bella Whitersoon

Kapitan: Quinn Black

Specjalista: -


Prefekt naczelny:

Kayla Eulalia McCarthy


Prefekt naczelny:

Kirya Melania Holt

Najnowszy numer kleksa już -!

Red. naczelny: Nyssa Shadow

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY

© 2005-2016 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Sloan Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, chyba że Isabell wszystkie zjadła.