Uczniów

Gryffindor

179

Hufflepuff

119

Ravenclaw

127

Slytherin

147

Ogółem

572

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Arielle Johanson 706 pkt
Ursula Thot 446 pkt
Violett Moonstone 412 pkt
Adeline Valentine 339 pkt
Sebastain Kostyk 320 pkt

Opiekun: prof. Alexis Reid

Prefekt: Arielle Johanson

Prefekt: Zuza White

Kapitan: -

Specjalista: -


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Tris Darkness 762 pkt
Amelia Ingling 328 pkt
Felix Travers 165 pkt
Semper Fidelis 164 pkt
Rosemary Torener 55 pkt

Opiekun: prof. Jason Wolfblack

Prefekt: Tris Darkness

Prefekt: Semper Honeste

Kapitan: -

Specjalista: -


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

179

Hufflepuff

119

Ravenclaw

127

Slytherin

147

Ogółem

572

W rezerwie

0
Wyszukaj ucznia:

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

18:40 - 19:15

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

19:20 - 19:55

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

19:20 - 19:55

Czarna Magia

wh_lochy

20:00 - 20:35

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

19:20 - 19:55

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:00 - 20:35

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:00 - 20:35

Czarna Magia

wh_lochy

20:40 - 21:15

WoMMiR

wh_lochy

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

  • Atakujące - zaklęcia, które są podstawą pojedynku - ofensywa. Dzielą się na silne i słabe:
    • Silne - wystarczy jedno zaklęcie silne, by skończyć pojedynek.
    • Słabe - trzeba ich użyć dwukrotnie, by wygrać pojedynek.
  • Obronne - zaklęcia broniące przed zaklęciami atakującymi. Prócz nich stosować można klasyczny unik.
  • Leczące - zaklęcia, które niwelują wszystkie skutki zaklęć atakujących.
  • Wspomagające - zaklęcia, które potrzebne są do innych zaklęć.
NAZWA SKUTEK TYP
Accio* Przywołuje różdżkę. WSP.
Avis Wyczarowuje ptaszki, atakujące przeciwnika. SŁABE
Conjunctivitis Oślepia. SŁABE
Diffindo Rozcina skórę. SŁABE
Diminuendo Unieszkodliwia. SŁABE
Everte Stati Wyrzuca w powietrze. SŁABE
Furnunculus Powoduje pojawienie się piekących bąbli. SŁABE
Incancerous Obwiązuje linami. SŁABE
Levicorpus Lewituje w powietrze. SŁABE
Obscuro Zasłania oczy. SŁABE
Rictusempra Powoduje łaskotki. SŁABE
Confundus Dezorientuje. SILNE
Densaugeo Wydłuża przednie zęby. SILNE
Drętwota Odrętwia. SILNE
Expelliarmus* Rozbraja. SILNE
Immobilus Spowalnia. SILNE
Impedimento Spowalnia. SILNE
Jęzlep Przykleja język do podniebienia. SILNE
Petrificus Totalus Poraża ciało. SILNE
Reducto Odrętwia. SILNE
Silencio Wycisza. SILNE
Tarantallegra Wywołuje niekontrolowane pląsy. SILNE
Finite Kończy działanie zaklęć. LECZĄCE
Liberacorpus Sprowadza na ziemie. LECZĄCE
Renervate Ulecza. LECZĄCE
Mythal Ochrania. OBRONNE
Protego Ochrania. OBRONNE

* - Żeby zaklęcie działało, trzeba najpierw wytrącić przeciwnikowi różdżkę z dłoni, a potem ja przywołać. Powyższa lista może ulec zmianie.

  • Atakujące - zaklęcia, które są podstawą pojedynku - ofensywa. Dzielą się na silne i słabe:
    • Silne - wystarczy jedno zaklęcie silne, by skończyć pojedynek.
    • Słabe - trzeba ich użyć dwukrotnie, by wygrać pojedynek.
  • Obronne - zaklęcia broniące przed zaklęciami atakującymi. Prócz nich stosować można klasyczny unik.
  • Leczące - zaklęcia, które niwelują wszystkie skutki zaklęć atakujących.
  • Wspomagające - zaklęcia, które potrzebne są do innych zaklęć.
NAZWA SKUTEK TYP
Accio* Przywołuje różdżkę. WSP.
Avis Wyczarowuje ptaszki, atakujące przeciwnika. SŁABE
Conjunctivitis Oślepia. SŁABE
Diffindo Rozcina skórę. SŁABE
Diminuendo Unieszkodliwia. SŁABE
Everte Stati Wyrzuca w powietrze. SŁABE
Furnunculus Powoduje pojawienie się piekących bąbli. SŁABE
Incancerous Obwiązuje linami. SŁABE
Levicorpus Lewituje w powietrze. SŁABE
Obscuro Zasłania oczy. SŁABE
Rictusempra Powoduje łaskotki. SŁABE
Confundus Dezorientuje. SILNE
Densaugeo Wydłuża przednie zęby. SILNE
Drętwota Odrętwia. SILNE
Expelliarmus* Rozbraja. SILNE
Immobilus Spowalnia. SILNE
Impedimento Spowalnia. SILNE
Jęzlep Przykleja język do podniebienia. SILNE
Petrificus Totalus Poraża ciało. SILNE
Reducto Odrętwia. SILNE
Silencio Wycisza. SILNE
Tarantallegra Wywołuje niekontrolowane pląsy. SILNE
Finite Kończy działanie zaklęć. LECZĄCE
Liberacorpus Sprowadza na ziemie. LECZĄCE
Renervate Ulecza. LECZĄCE
Mythal Ochrania. OBRONNE
Protego Ochrania. OBRONNE

* - Żeby zaklęcie działało, trzeba najpierw wytrącić przeciwnikowi różdżkę z dłoni, a potem ja przywołać. Powyższa lista może ulec zmianie.

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

18:40 - 19:15

Astronomia

wh_wieza_astronomiczna

19:20 - 19:55

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

19:20 - 19:55

Czarna Magia

wh_lochy

20:00 - 20:35

Mugoloznawstwo

wh_sala_2

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

19:20 - 19:55

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:00 - 20:35

Starożytne Runy

wh_sala_3

20:00 - 20:35

Czarna Magia

wh_lochy

20:40 - 21:15

WoMMiR

wh_lochy

20:40 - 21:15

Wróżbiarstwo

wh_wieza_polnocna

Najlepsi uczniowie:

Aurell Coral 495 pkt
Sophie Fitz 402 pkt
Tequile Lovegood 394 pkt
Taylor Swift 366 pkt
Jacob Hernandez 359 pkt

Opiekun: prof. Marcin McGreen

Prefekt: Sophie Fitz

Prefekt: Jacob Hernandez

Kapitan: -

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Aurell Coral


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Caitriona Ravassa 1064 pkt
Nicole de Mortier 922 pkt
Anis Eileen 471 pkt
Miyeon Kim 182 pkt
Erin Heartfilia 150 pkt

Opiekun: prof. Jasper McCarthy

Prefekt: Caitriona Ravassa

Prefekt: -

Kapitan: -

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Nicole de Mortier


zobacz więcej

Najnowszy numer kleksa już w maju!

Red. naczelny: Arianne Clair
Jasper McCarthy

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY


zobacz więcej

© 2005-2018 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.