Uczniów

Gryffindor

176

Hufflepuff

124

Ravenclaw

98

Slytherin

173

Ogółem

571

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

    Najlepsi uczniowie:

    Hermi McJohn 1156 pkt
    Daria Valiente 728 pkt
    Lemin Poznański 501 pkt
    Will White 340 pkt
    Nelia Anderson 251 pkt

    Opiekun: prof. Arsen McGreen

    Prefekt: Hermi McJohn

    Prefekt: Lemin Poznański

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Laura Wagner 1021 pkt
    Loren Snape 627 pkt
    Ralph Limb 448 pkt
    Nessa Anarion 197 pkt
    Ellie Sulliven 193 pkt

    Opiekun: prof. Aurora Fly

    Prefekt: Laura Wagner

    Prefekt: Nessa Anarion

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Uczniów

    Gryffindor

    176

    Hufflepuff

    124

    Ravenclaw

    98

    Slytherin

    173

    Ogółem

    571

    W rezerwie

    1
    Wyszukaj ucznia:

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    • Atakujące - zaklęcia, które są podstawą pojedynku - ofensywa. Dzielą się na silne i słabe:
      • Silne - wystarczy jedno zaklęcie silne, by skończyć pojedynek.
      • Słabe - trzeba ich użyć dwukrotnie, by wygrać pojedynek.
    • Obronne - zaklęcia broniące przed zaklęciami atakującymi. Prócz nich stosować można klasyczny unik.
    • Leczące - zaklęcia, które niwelują wszystkie skutki zaklęć atakujących.
    • Wspomagające - zaklęcia, które potrzebne są do innych zaklęć.
    NAZWA SKUTEK TYP
    Accio* Przywołuje różdżkę. WSP.
    Avis Wyczarowuje ptaszki, atakujące przeciwnika. SŁABE
    Conjunctivitis Oślepia. SŁABE
    Diffindo Rozcina skórę. SŁABE
    Diminuendo Unieszkodliwia. SŁABE
    Everte Stati Wyrzuca w powietrze. SŁABE
    Furnunculus Powoduje pojawienie się piekących bąbli. SŁABE
    Incancerous Obwiązuje linami. SŁABE
    Levicorpus Lewituje w powietrze. SŁABE
    Obscuro Zasłania oczy. SŁABE
    Rictusempra Powoduje łaskotki. SŁABE
    Confundus Dezorientuje. SILNE
    Densaugeo Wydłuża przednie zęby. SILNE
    Drętwota Odrętwia. SILNE
    Expelliarmus* Rozbraja. SILNE
    Immobilus Spowalnia. SILNE
    Impedimento Spowalnia. SILNE
    Jęzlep Przykleja język do podniebienia. SILNE
    Petrificus Totalus Poraża ciało. SILNE
    Reducto Odrętwia. SILNE
    Silencio Wycisza. SILNE
    Tarantallegra Wywołuje niekontrolowane pląsy. SILNE
    Finite Kończy działanie zaklęć. LECZĄCE
    Liberacorpus Sprowadza na ziemie. LECZĄCE
    Renervate Ulecza. LECZĄCE
    Mythal Ochrania. OBRONNE
    Protego Ochrania. OBRONNE

    * - Żeby zaklęcie działało, trzeba najpierw wytrącić przeciwnikowi różdżkę z dłoni, a potem ja przywołać. Powyższa lista może ulec zmianie.


    • Atakujące - zaklęcia, które są podstawą pojedynku - ofensywa. Dzielą się na silne i słabe:
      • Silne - wystarczy jedno zaklęcie silne, by skończyć pojedynek.
      • Słabe - trzeba ich użyć dwukrotnie, by wygrać pojedynek.
    • Obronne - zaklęcia broniące przed zaklęciami atakującymi. Prócz nich stosować można klasyczny unik.
    • Leczące - zaklęcia, które niwelują wszystkie skutki zaklęć atakujących.
    • Wspomagające - zaklęcia, które potrzebne są do innych zaklęć.
    NAZWA SKUTEK TYP
    Accio* Przywołuje różdżkę. WSP.
    Avis Wyczarowuje ptaszki, atakujące przeciwnika. SŁABE
    Conjunctivitis Oślepia. SŁABE
    Diffindo Rozcina skórę. SŁABE
    Diminuendo Unieszkodliwia. SŁABE
    Everte Stati Wyrzuca w powietrze. SŁABE
    Furnunculus Powoduje pojawienie się piekących bąbli. SŁABE
    Incancerous Obwiązuje linami. SŁABE
    Levicorpus Lewituje w powietrze. SŁABE
    Obscuro Zasłania oczy. SŁABE
    Rictusempra Powoduje łaskotki. SŁABE
    Confundus Dezorientuje. SILNE
    Densaugeo Wydłuża przednie zęby. SILNE
    Drętwota Odrętwia. SILNE
    Expelliarmus* Rozbraja. SILNE
    Immobilus Spowalnia. SILNE
    Impedimento Spowalnia. SILNE
    Jęzlep Przykleja język do podniebienia. SILNE
    Petrificus Totalus Poraża ciało. SILNE
    Reducto Odrętwia. SILNE
    Silencio Wycisza. SILNE
    Tarantallegra Wywołuje niekontrolowane pląsy. SILNE
    Finite Kończy działanie zaklęć. LECZĄCE
    Liberacorpus Sprowadza na ziemie. LECZĄCE
    Renervate Ulecza. LECZĄCE
    Mythal Ochrania. OBRONNE
    Protego Ochrania. OBRONNE

    * - Żeby zaklęcie działało, trzeba najpierw wytrącić przeciwnikowi różdżkę z dłoni, a potem ja przywołać. Powyższa lista może ulec zmianie.


    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    Najlepsi uczniowie:

    Sunniva Sorensen 2563 pkt
    Helen Carter 1361 pkt
    Elizabeth Pulze 1083 pkt
    Nicolas Cane 792 pkt
    Jane Smartowl 670 pkt

    Opiekun: prof. Sophie Fitz

    Prefekt: Elizabeth Pulze

    Prefekt: Helen Carter

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Sunniva Sorensen


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Suzanne Grades 2663 pkt
    Cierra Rhodes 1902 pkt
    Blair Salvatore 1788 pkt
    Merica McGreen 1074 pkt
    Iwan Nikitowicz 738 pkt

    Opiekun: prof. Ivy Sparks

    Prefekt: Blair Salvatore

    Prefekt: Cierra Rhodes

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Suzanne Grades


    zobacz więcej

      Najnowszy numer Kleksa już we wrześniu!

      Red. naczelny: Sophie Fitz

      Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

      Nabór: OTWARTY


      zobacz więcej

      © 2005-2019 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

      Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

       Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.