1893
Kayla Eulalia McCarthy 504 pkt
Kamil K.S. 310 pkt
Sol Scarlet 131 pkt
Christian Silverstein 120 pkt
Elleonora Windsor 67 pkt
1602
Tamias McEvoy 503 pkt
Lavender Cooper 361 pkt
David Ygg 332 pkt
Rosalia Rossard 312 pkt
Aisha Myvin 39 pkt
2031
James Smith 636 pkt
Jaim Eilhart 546 pkt
Nereida Wengs 527 pkt
Susan Reton 292 pkt
Demian Harsh 30 pkt
4353
Kirya Melania Holt 761 pkt
Asteria Regina Gold 569 pkt
Ginny Luna 561 pkt
Emily Bladwood 527 pkt
Yasmine Aileen 348 pkt

Ostatnie newsy

  • 26.09, godz. 21:20 - Rada pedagogiczna w wh_nauczyciele
  • 30.09, godz. 17:00 - Wrześniowy wypad do Hogsmeade w wh_hogsmeade

Uczniów

Gryffindor

84

Hufflepuff

90

Ravenclaw

87

Slytherin

88

Ogółem

349

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

18:40-19:15

OpCM

wh_sala_1

19:20-19:55

Eliksiry

wh_lochy

20:00-20:35

Latanie

wh_sala_1

20:40-21:15

Latanie

wh_sala_1

18:00-18:35

OpCM

wh_sala_2

18:40-19:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

19:20-19:55

Językoznawstwo

wh_biblioteka

20:00-20:35

Historia Magii

wh_sala_2

20:40-21:15

Zielarstwo

wh_cieplarnia

19:20-19:55

OpCM

wh_sala_3

20:00-20:35

OpCM

wh_sala_3

20:40-21:15

Historia Magii

wh_sala_3

Zapraszamy do zapisów na XXXV rok szkolny!

Obecnie testujemy nową wersję strony. Jeśli zauważysz błąd w działaniu, zgłoś do dyrekcji szkoły!

W naszej szkole trwa pierwszy tydzień nauki!


Uczniów

Gryffindor

84

Hufflepuff

90

Ravenclaw

87

Slytherin

88

Ogółem

349

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

18:40-19:15

OpCM

wh_sala_1

19:20-19:55

Eliksiry

wh_lochy

20:00-20:35

Latanie

wh_sala_1

20:40-21:15

Latanie

wh_sala_1

18:00-18:35

OpCM

wh_sala_2

18:40-19:15

Językoznawstwo

wh_biblioteka

19:20-19:55

Językoznawstwo

wh_biblioteka

20:00-20:35

Historia Magii

wh_sala_2

20:40-21:15

Zielarstwo

wh_cieplarnia

19:20-19:55

OpCM

wh_sala_3

20:00-20:35

OpCM

wh_sala_3

20:40-21:15

Historia Magii

wh_sala_3

Skala ocen zajęć dydaktycznych:

  • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
  • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
  • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
  • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
  • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
  • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

Progi procentowe na poszczególną ocenę:

  • 100% - Wybitny*
  • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
  • 90%-75% - Zadowalający
  • 74%-55% - Nędzny
  • 54%-40% - Okropny
  • 39%-0% - Troll

* Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

  1. Sprawdzian - taki sprawdzian powinien być wcześniej zapowiedziany, może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
  2. Odpowiedź - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
  3. Sumik - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Sumik obejmuje dowolną partię materiału.
  4. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótsza forma wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym.
  5. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana.
  6. Kartkówka - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia.
  7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
  8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Ocena z egzaminu jest najważniejszą oceną ucznia w ciągu całego roku. Na jej podstawie i ocen z całego semestru profesor może wystawić ocenę końcoworoczną.

Skala ocen z zachowania wraz z progami punktowymi:

  • Wzorowe - 201+ punktów
  • Bardzo dobre - 151-200 punktów
  • Dobre - 91-150 punktów
  • Poprawne - 61-90 punktów
  • Nieodpowiednie - 31-60 punktów
  • Naganne - 0-30 punktów

Punkty przyznawane uczniom do ogólnej oceny z zachowania:

  1. Konkursy przedmiotowe (przyznane przez nauczyciela uczącego danego przedmiotu): do 10 pkt.
  2. Olimpiady (obowiązkowo przyznane przez organizatora): do 25 pkt.
  3. Pomoc koleżeńska: do 5 pkt.
  4. Aktywny udział w życiu szkoły (np. redagowanie gazetki): 10-20 pkt.
  5. Podsumowanie zachowania na lekcji z danego przedmiotu: -10-20 pkt.
  6. Stosunek ucznia do obowiązków szkolnych (przestrzeganie regulaminu szkoły, netykiety chatu, itp.): -10-10 pkt
  7. Pod koniec roku, opiekun może przyznać uczniom swojego domu punkty za np. pracę na rzecz domu (prefektura, dobre zachowanie na spotkaniach, dbałość o dobro domu), ogólną ocenę zachowania: -10-10 pkt.
  8. Udział w drużynie Quidditcha: 5 pkt; kapitan - 10 pkt.

Opiekun wylicza średnią arytmetyczną punktów otrzymanych od innych nauczycieli. Początkowo uczeń posiada 100 punktów.

Zachowanie a szlaban (przykład: po otrzymaniu 1 szlabanu uczeń może uzyskać maksymalnie ocenę bardzo dobrą):

  • 1 szlaban - bardzo dobre
  • 2 szlabany - dobre
  • 3 szlabany - poprawne
  • 4 szlabany - nieodpowiednie
  • 5 szlabanów - naganne

Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

  1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
  2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.

Skala ocen zajęć dydaktycznych:

  • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
  • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
  • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
  • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
  • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
  • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

Progi procentowe na poszczególną ocenę:

  • 100% - Wybitny*
  • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
  • 90%-75% - Zadowalający
  • 74%-55% - Nędzny
  • 54%-40% - Okropny
  • 39%-0% - Troll

* Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

  1. Sprawdzian - taki sprawdzian powinien być wcześniej zapowiedziany, może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
  2. Odpowiedź - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
  3. Sumik - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Sumik obejmuje dowolną partię materiału.
  4. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótsza forma wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym.
  5. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana.
  6. Kartkówka - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia.
  7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
  8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Ocena z egzaminu jest najważniejszą oceną ucznia w ciągu całego roku. Na jej podstawie i ocen z całego semestru profesor może wystawić ocenę końcoworoczną.

Skala ocen z zachowania wraz z progami punktowymi:

  • Wzorowe - 201+ punktów
  • Bardzo dobre - 151-200 punktów
  • Dobre - 91-150 punktów
  • Poprawne - 61-90 punktów
  • Nieodpowiednie - 31-60 punktów
  • Naganne - 0-30 punktów

Punkty przyznawane uczniom do ogólnej oceny z zachowania:

  1. Konkursy przedmiotowe (przyznane przez nauczyciela uczącego danego przedmiotu): do 10 pkt.
  2. Olimpiady (obowiązkowo przyznane przez organizatora): do 25 pkt.
  3. Pomoc koleżeńska: do 5 pkt.
  4. Aktywny udział w życiu szkoły (np. redagowanie gazetki): 10-20 pkt.
  5. Podsumowanie zachowania na lekcji z danego przedmiotu: -10-20 pkt.
  6. Stosunek ucznia do obowiązków szkolnych (przestrzeganie regulaminu szkoły, netykiety chatu, itp.): -10-10 pkt
  7. Pod koniec roku, opiekun może przyznać uczniom swojego domu punkty za np. pracę na rzecz domu (prefektura, dobre zachowanie na spotkaniach, dbałość o dobro domu), ogólną ocenę zachowania: -10-10 pkt.
  8. Udział w drużynie Quidditcha: 5 pkt; kapitan - 10 pkt.

Opiekun wylicza średnią arytmetyczną punktów otrzymanych od innych nauczycieli. Początkowo uczeń posiada 100 punktów.

Zachowanie a szlaban (przykład: po otrzymaniu 1 szlabanu uczeń może uzyskać maksymalnie ocenę bardzo dobrą):

  • 1 szlaban - bardzo dobre
  • 2 szlabany - dobre
  • 3 szlabany - poprawne
  • 4 szlabany - nieodpowiednie
  • 5 szlabanów - naganne

Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

  1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
  2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.

  • 26.09, godz. 21:20 - Rada pedagogiczna w wh_nauczyciele
  • 30.09, godz. 17:00 - Wrześniowy wypad do Hogsmeade w wh_hogsmeade

GRYFFINDOR

Opiekun: Martin McCarthy

Prefekt: Kayla Eulalia McCarthy

Prefekt: ?

Kapitan Kayla Eulalia McCarthy

Specjalista: -

HUFFLEPUFF

Opiekun: Krzysiek Kot

Prefekt: Lavender Cooper

Prefekt: Tamias McEvoy

Kapitan: Tamias McEvoy

Specjalista: -

RAVENCLAW

Opiekun: Kathleen Black

Prefekt: Susan Reton

Prefekt: James Smith

Kapitan: -

Specjalista: -

SLYTHERIN

Opiekun: Paula Rodriguez

Prefekt: Emily Bladwood

Prefekt: Josephine Lloyd

Kapitan: Quinn Black

Specjalista: -


Prefekt naczelny:

Nereida Wengs


Prefekt naczelny:

Kirya Melania Holt

Najnowszy numer kleksa już -!

Red. naczelny: Nyssa Shadow

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY

© 2005-2016 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Sloan Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, chyba że Isabell wszystkie zjadła.