Uczniów

Gryffindor

176

Hufflepuff

124

Ravenclaw

98

Slytherin

173

Ogółem

571

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

    Najlepsi uczniowie:

    Hermi McJohn 1156 pkt
    Daria Valiente 728 pkt
    Lemin Poznański 501 pkt
    Will White 340 pkt
    Nelia Anderson 251 pkt

    Opiekun: prof. Arsen McGreen

    Prefekt: Hermi McJohn

    Prefekt: Lemin Poznański

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Laura Wagner 1021 pkt
    Loren Snape 627 pkt
    Ralph Limb 448 pkt
    Nessa Anarion 197 pkt
    Ellie Sulliven 193 pkt

    Opiekun: prof. Aurora Fly

    Prefekt: Laura Wagner

    Prefekt: Nessa Anarion

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Uczniów

    Gryffindor

    176

    Hufflepuff

    124

    Ravenclaw

    98

    Slytherin

    173

    Ogółem

    571

    W rezerwie

    1
    Wyszukaj ucznia:

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    Skala ocen zajęć dydaktycznych:

    • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
    • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
    • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
    • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
    • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
    • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

    Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

    Progi procentowe na poszczególną ocenę:

    • 100% - Wybitny*
    • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
    • 90%-75% - Zadowalający
    • 74%-55% - Nędzny
    • 54%-40% - Okropny
    • 39%-0% - Troll

    * Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

    Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

    Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

    1. Sprawdzian - powinien być wcześniej zapowiedziany (minimum tydzień), może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
    2. Odpowiedź ustna - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
    3. Kartkówka niezapowiedziana - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Kartkówka niezapowiedziana obejmuje maksymalnie trzy ostatnie lekcje.
    4. Kartkówka zapowiedziana - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia. Zakres jest określany przez nauczyciela.
    5. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótszą formą wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji lub zakłada pracę własną nad zadanym zagadnieniem. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym. Zasadą jest, że poprawa pracy domowej jest niedopuszczalna (to samo dotyczy prac niewysłanych w terminie). Jednakże w przypadku niezrozumienia polecenia przez ucznia, nauczyciel ma prawo zadecydować, czy wyrazi zgodę na ponowne wykonanie zadania.
    6. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana. W tej kategorii mieści się także ocena za prowadzenie zeszytu przedmiotowego oraz jednorazowa ocena uczestnictwa w zajęciach (aktywność).
    7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
    8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Egzamin odbywający się w ostatnim tygodniu roku szkolnego nie może stanowić dominującej podstawy wystawienia oceny końcoworocznej. Preferowane jest przeprowadzanie tej formy w przedostatnim tygodniu zajęć w danej klasie, tak aby mogła ona mieć decydujący wpływ na ocenę końcoworoczną.
    9. Całoroczna aktywność - rozumiana jako uczestnictwo ucznia w procesie dydaktycznym. Istnieje możliwość oceny całorocznej aktywności, przyjmując za kryterium zaangażowanie ucznia na wszystkich zajęciach w semestrze.
    10. Test diagnostyczny - jest to forma sprawdzenia wiedzy przewidziana dla uczniów klasy II a także III. Nauczyciel prowadzący ma prawo na początku roku, jednorazowo przeprowadzić test kompetencji przedmiotowych, sprawdzając przy tym nabytą w ubiegłych latach wiedzę. Dopuszczalne jest nieuwzględnianie oceny z tej formy do oceny końcoworocznej.
    11. Referat - nauczyciel ma prawo zadać każdemu uczniowi temat do zrealizowania w formie referatu. Prezentacja może być obowiązkowa w ramach danych zajęć. Ocena jest składową przygotowania danego ucznia do zadanej formy oraz prezentacji przygotowanych materiałów. Forma może być realizowana indywidualnie lub w zadanych grupach.
    12. Praca na lekcji - jest to forma, która polega na opracowaniu określonego przez nauczyciela zagadnienia podczas lekcji. Forma ta może być realizowana indywidualnie lub w grupach. Nie zawsze musi podlegać ocenie, lecz wówczas musi zostać nagrodzona punktami.
    13. Prace długoterminowe - są to wszelkiego rodzaju formy, które wymagają dłuższej realizacji. Wykonywanie takich prac jest jednak nieobowiązkowe dla uczniów. Dotyczyć może to np. stworzenia dziennika, spisu, całorocznych tabeli itd.

    W Wirtualnym Hogwarcie im. Syriusza Croucha możliwość zadawania uczniom prac semestralnych jest ograniczona. Niedopuszczalne jest zadawanie takiej formy pisemnej przez nauczycieli przedmiotów kanonicznych oraz fakultatywnych. Wyjątek stanowią przedmioty, które realizowane są w formie przedmiotu dodatkowego. Jednakże, jeśli uczeń wybiera przedmiot dodatkowy jako swój fakultet, to wówczas praca semestralna nie może stanowić dla niego warunku zaliczenia przedmiotu, przy jednoczesnej możliwości oceny tej formy przez nauczyciela.

    Opisowe kryterium ocen poszczególnych zachowań:

    • wzorowe – uczeń jest zawsze przygotowany do zajęć i aktywnie w nich uczestnicy. Przybywa na nie [zajęcia] punktualnie i nie opuszcza ich bez ważnego powodu (bez usprawiedliwienia). Jego zachowanie (również kultura słowa) nie pozostawia żadnych kwesti do życzenia i może służyć jako wzór dla innych uczniów (respektuje regulamin szkoły). Uczeń aktywnie uczestniczy w życiu szkoły oraz swojego domu (ma pozytywny wpływ na innych uczniów, wspierając ich w realizcji poszczególnych zadań). Również chętnie angażuje się w różne aktywności pozalekcyjne, np. konkursy (miejscowe i bezmiejscowe), olimpiady (nierzadko zajmując w nich wysokie miejsca) czy prace na rzecz gazetki. Oprócz nienagannej frekwencji na obowiązkowych zajęciach, uczeń może poszczycić się regularnym uczestnictwem w zajęciach dodatkowych.
    • bardzo dobre – zachowanie ucznia na danej lekcji nie budzi żadnych zastrzeżeń; jest on przygotowany i aktywnie bierze w niej udział. Posiada on wysoką frekwencję i dba o to, aby nieobecności zostały usprawiedliwione. Jego kultura słowa słowa oraz stosunek do regulaminu szkolnego są prawidłowe. W większości przypadków nie pozostaje on [uczeń] obojętny wobec dodatkowych aktywności na rzecz domu i szkoły, dlatego angażuje się w przygotowanych konkursach czy olimpiadach. Od czasu do czasu jego aktywność zauważalna jest w szkolnej gazetce. Aktywność w gazetce szkolnej (nawet niestała) dodatkowo przemawia za wystawieniem oceny bardzo dobrej z zachowania.
    • dobre – stosunek ucznia do przedmiotu nie budzi większych zastrzeń. Jego frekwencję, przygotowanie oraz aktywność można opisać jako „dostateczne” (zdarzają się sporadyczne godziny nieusprawiedliwione czy stosunkowo nieduża aktywność na danej jednostce lekcyjnej). Kultura słowa jest prawidłowa, zaś regulamin respektowany w stopniu właściwym. Wkład (aktywność) ucznia na rzecz domu czy szkoły jest zauważalna od czasu do czasu, dlatego bierze on udział tylko w kilku wybranych konkursach czy olimpiadach.
    • poprawne – uczeń uczy się poniżej swoich możliwości i nie zawsze wywiązuje się z postawionych obowiązków (spóźnienia, nieusprawiedliwione godziny oraz powtarzające się nieprzygotowanie do zajęć). Popełnia on błędy w zachowaniu wobec nauczycieli czy swoich rówieśników, co świadczy o jego niskiej kulturze słowa oraz braku poszanowania dla regulaminu szkolnego. Wymaga często przypominania zasad panujących w Wirtualnym Hogwarcie. Dodatkowe aktywności są praktycznie niezauważalne (zerowy udział w konkursach, olimpiadach czy kołach zainteresowań).
    • nieodpowiednie – uczeń wykazuje lekceważący stosunek do nauki; nie respektuje postawionych przed nim zadań i obowiązków. Lekceważąco odnosi się do szkoły i jej społeczności (nauczyciele, pracownicy, uczniowie), ceremoniału i tradycji. Bardzo często przeszkadza w prowadzeniu zajęć. Nie przyznaje się do zarzucanej winy i nie wykazuje chęci poprawy. Niechętnie podejmuje zobowiązania na rzecz domu, dlatego jego aktywność pozalekcyjna jest praktycznie niezauważalna.

    • Przedstawione kryterium stanowi podstawę do wystawienia oceny z zachowania. Nie oznacza to jednak, że uczeń musi całkowicie wpasować się w dany opis, aby otrzymać daną ocenę.

    Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

    1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
    2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

    W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.


    Skala ocen zajęć dydaktycznych:

    • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
    • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
    • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
    • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
    • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
    • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

    Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

    Progi procentowe na poszczególną ocenę:

    • 100% - Wybitny*
    • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
    • 90%-75% - Zadowalający
    • 74%-55% - Nędzny
    • 54%-40% - Okropny
    • 39%-0% - Troll

    * Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

    Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

    Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

    1. Sprawdzian - powinien być wcześniej zapowiedziany (minimum tydzień), może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
    2. Odpowiedź ustna - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
    3. Kartkówka niezapowiedziana - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Kartkówka niezapowiedziana obejmuje maksymalnie trzy ostatnie lekcje.
    4. Kartkówka zapowiedziana - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia. Zakres jest określany przez nauczyciela.
    5. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótszą formą wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji lub zakłada pracę własną nad zadanym zagadnieniem. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym. Zasadą jest, że poprawa pracy domowej jest niedopuszczalna (to samo dotyczy prac niewysłanych w terminie). Jednakże w przypadku niezrozumienia polecenia przez ucznia, nauczyciel ma prawo zadecydować, czy wyrazi zgodę na ponowne wykonanie zadania.
    6. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana. W tej kategorii mieści się także ocena za prowadzenie zeszytu przedmiotowego oraz jednorazowa ocena uczestnictwa w zajęciach (aktywność).
    7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
    8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Egzamin odbywający się w ostatnim tygodniu roku szkolnego nie może stanowić dominującej podstawy wystawienia oceny końcoworocznej. Preferowane jest przeprowadzanie tej formy w przedostatnim tygodniu zajęć w danej klasie, tak aby mogła ona mieć decydujący wpływ na ocenę końcoworoczną.
    9. Całoroczna aktywność - rozumiana jako uczestnictwo ucznia w procesie dydaktycznym. Istnieje możliwość oceny całorocznej aktywności, przyjmując za kryterium zaangażowanie ucznia na wszystkich zajęciach w semestrze.
    10. Test diagnostyczny - jest to forma sprawdzenia wiedzy przewidziana dla uczniów klasy II a także III. Nauczyciel prowadzący ma prawo na początku roku, jednorazowo przeprowadzić test kompetencji przedmiotowych, sprawdzając przy tym nabytą w ubiegłych latach wiedzę. Dopuszczalne jest nieuwzględnianie oceny z tej formy do oceny końcoworocznej.
    11. Referat - nauczyciel ma prawo zadać każdemu uczniowi temat do zrealizowania w formie referatu. Prezentacja może być obowiązkowa w ramach danych zajęć. Ocena jest składową przygotowania danego ucznia do zadanej formy oraz prezentacji przygotowanych materiałów. Forma może być realizowana indywidualnie lub w zadanych grupach.
    12. Praca na lekcji - jest to forma, która polega na opracowaniu określonego przez nauczyciela zagadnienia podczas lekcji. Forma ta może być realizowana indywidualnie lub w grupach. Nie zawsze musi podlegać ocenie, lecz wówczas musi zostać nagrodzona punktami.
    13. Prace długoterminowe - są to wszelkiego rodzaju formy, które wymagają dłuższej realizacji. Wykonywanie takich prac jest jednak nieobowiązkowe dla uczniów. Dotyczyć może to np. stworzenia dziennika, spisu, całorocznych tabeli itd.

    W Wirtualnym Hogwarcie im. Syriusza Croucha możliwość zadawania uczniom prac semestralnych jest ograniczona. Niedopuszczalne jest zadawanie takiej formy pisemnej przez nauczycieli przedmiotów kanonicznych oraz fakultatywnych. Wyjątek stanowią przedmioty, które realizowane są w formie przedmiotu dodatkowego. Jednakże, jeśli uczeń wybiera przedmiot dodatkowy jako swój fakultet, to wówczas praca semestralna nie może stanowić dla niego warunku zaliczenia przedmiotu, przy jednoczesnej możliwości oceny tej formy przez nauczyciela.

    Opisowe kryterium ocen poszczególnych zachowań:

    • wzorowe – uczeń jest zawsze przygotowany do zajęć i aktywnie w nich uczestnicy. Przybywa na nie [zajęcia] punktualnie i nie opuszcza ich bez ważnego powodu (bez usprawiedliwienia). Jego zachowanie (również kultura słowa) nie pozostawia żadnych kwesti do życzenia i może służyć jako wzór dla innych uczniów (respektuje regulamin szkoły). Uczeń aktywnie uczestniczy w życiu szkoły oraz swojego domu (ma pozytywny wpływ na innych uczniów, wspierając ich w realizcji poszczególnych zadań). Również chętnie angażuje się w różne aktywności pozalekcyjne, np. konkursy (miejscowe i bezmiejscowe), olimpiady (nierzadko zajmując w nich wysokie miejsca) czy prace na rzecz gazetki. Oprócz nienagannej frekwencji na obowiązkowych zajęciach, uczeń może poszczycić się regularnym uczestnictwem w zajęciach dodatkowych.
    • bardzo dobre – zachowanie ucznia na danej lekcji nie budzi żadnych zastrzeżeń; jest on przygotowany i aktywnie bierze w niej udział. Posiada on wysoką frekwencję i dba o to, aby nieobecności zostały usprawiedliwione. Jego kultura słowa słowa oraz stosunek do regulaminu szkolnego są prawidłowe. W większości przypadków nie pozostaje on [uczeń] obojętny wobec dodatkowych aktywności na rzecz domu i szkoły, dlatego angażuje się w przygotowanych konkursach czy olimpiadach. Od czasu do czasu jego aktywność zauważalna jest w szkolnej gazetce. Aktywność w gazetce szkolnej (nawet niestała) dodatkowo przemawia za wystawieniem oceny bardzo dobrej z zachowania.
    • dobre – stosunek ucznia do przedmiotu nie budzi większych zastrzeń. Jego frekwencję, przygotowanie oraz aktywność można opisać jako „dostateczne” (zdarzają się sporadyczne godziny nieusprawiedliwione czy stosunkowo nieduża aktywność na danej jednostce lekcyjnej). Kultura słowa jest prawidłowa, zaś regulamin respektowany w stopniu właściwym. Wkład (aktywność) ucznia na rzecz domu czy szkoły jest zauważalna od czasu do czasu, dlatego bierze on udział tylko w kilku wybranych konkursach czy olimpiadach.
    • poprawne – uczeń uczy się poniżej swoich możliwości i nie zawsze wywiązuje się z postawionych obowiązków (spóźnienia, nieusprawiedliwione godziny oraz powtarzające się nieprzygotowanie do zajęć). Popełnia on błędy w zachowaniu wobec nauczycieli czy swoich rówieśników, co świadczy o jego niskiej kulturze słowa oraz braku poszanowania dla regulaminu szkolnego. Wymaga często przypominania zasad panujących w Wirtualnym Hogwarcie. Dodatkowe aktywności są praktycznie niezauważalne (zerowy udział w konkursach, olimpiadach czy kołach zainteresowań).
    • nieodpowiednie – uczeń wykazuje lekceważący stosunek do nauki; nie respektuje postawionych przed nim zadań i obowiązków. Lekceważąco odnosi się do szkoły i jej społeczności (nauczyciele, pracownicy, uczniowie), ceremoniału i tradycji. Bardzo często przeszkadza w prowadzeniu zajęć. Nie przyznaje się do zarzucanej winy i nie wykazuje chęci poprawy. Niechętnie podejmuje zobowiązania na rzecz domu, dlatego jego aktywność pozalekcyjna jest praktycznie niezauważalna.

    • Przedstawione kryterium stanowi podstawę do wystawienia oceny z zachowania. Nie oznacza to jednak, że uczeń musi całkowicie wpasować się w dany opis, aby otrzymać daną ocenę.

    Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

    1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
    2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

    W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.


    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    18:00-21:00

    Numerologia

    wh_wieza_polnocna

    Najlepsi uczniowie:

    Sunniva Sorensen 2563 pkt
    Helen Carter 1361 pkt
    Elizabeth Pulze 1083 pkt
    Nicolas Cane 792 pkt
    Jane Smartowl 670 pkt

    Opiekun: prof. Sophie Fitz

    Prefekt: Elizabeth Pulze

    Prefekt: Helen Carter

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Sunniva Sorensen


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Suzanne Grades 2663 pkt
    Cierra Rhodes 1902 pkt
    Blair Salvatore 1788 pkt
    Merica McGreen 1074 pkt
    Iwan Nikitowicz 738 pkt

    Opiekun: prof. Ivy Sparks

    Prefekt: Blair Salvatore

    Prefekt: Cierra Rhodes

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Suzanne Grades


    zobacz więcej

      Najnowszy numer Kleksa już we wrześniu!

      Red. naczelny: Sophie Fitz

      Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

      Nabór: OTWARTY


      zobacz więcej

      © 2005-2019 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

      Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

       Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.