Uczniów

Gryffindor

234

Hufflepuff

136

Ravenclaw

137

Slytherin

211

Ogółem

718

W rezerwie

1
Wyszukaj ucznia:

    Najlepsi uczniowie:

    Cassie Moon 303 pkt
    Ursula Thot 275 pkt
    Sophie Jacobson 176 pkt
    Ellie Shadow 154 pkt
    Sebastian Kostyk 151 pkt

    Opiekun: prof. Asumay Brown

    Prefekt: Ursula Thot

    Prefekt: Cassie Moon

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Johny Franklin 185 pkt
    Lauren Black 147 pkt
    Ariana North 123 pkt
    Severus Black 97 pkt
    Anica Duquesne 84 pkt

    Opiekun: prof. Hope Hathaway

    Prefekt: Lauren Black

    Prefekt: Semper Fidelis

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Uczniów

    Gryffindor

    234

    Hufflepuff

    136

    Ravenclaw

    137

    Slytherin

    211

    Ogółem

    718

    W rezerwie

    1
    Wyszukaj ucznia:

    18:40-19:15

    Astronomia

    wh_wieza_astronomiczna

    19:20-19:55

    Eliksiry

    wh_lochy

    20:00-20:35

    Historia Magii

    wh_sala_1

    20:40-21:15

    Transmutacja

    wh_sala_1

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    19:20-19:55

    Historia Magii

    wh_sala_2

    20:00-20:35

    Zielarstwo

    wh_cieplarnia

    20:40-21:15

    Starożytne runy

    wh_wieza_polnocna

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    Skala ocen zajęć dydaktycznych:

    • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
    • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
    • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
    • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
    • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
    • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

    Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

    Progi procentowe na poszczególną ocenę:

    • 100% - Wybitny*
    • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
    • 90%-75% - Zadowalający
    • 74%-55% - Nędzny
    • 54%-40% - Okropny
    • 39%-0% - Troll

    * Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

    Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

    Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

    1. Sprawdzian - taki sprawdzian powinien być wcześniej zapowiedziany, może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
    2. Odpowiedź - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
    3. Sumik - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Sumik obejmuje dowolną partię materiału.
    4. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótsza forma wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym.
    5. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana.
    6. Kartkówka - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia.
    7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
    8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Ocena z egzaminu jest najważniejszą oceną ucznia w ciągu całego roku. Na jej podstawie i ocen z całego semestru profesor może wystawić ocenę końcoworoczną.

    Skala ocen z zachowania wraz z progami punktowymi:

    • Wzorowe - 201+ punktów
    • Bardzo dobre - 151-200 punktów
    • Dobre - 91-150 punktów
    • Poprawne - 61-90 punktów
    • Nieodpowiednie - 31-60 punktów
    • Naganne - 0-30 punktów

    Punkty przyznawane uczniom do ogólnej oceny z zachowania:

    1. Konkursy przedmiotowe (przyznane przez nauczyciela uczącego danego przedmiotu): do 10 pkt.
    2. Olimpiady (obowiązkowo przyznane przez organizatora): do 25 pkt.
    3. Pomoc koleżeńska: do 5 pkt.
    4. Aktywny udział w życiu szkoły (np. redagowanie gazetki): 10-20 pkt.
    5. Podsumowanie zachowania na lekcji z danego przedmiotu: -10-20 pkt.
    6. Stosunek ucznia do obowiązków szkolnych (przestrzeganie regulaminu szkoły, netykiety chatu, itp.): -10-10 pkt
    7. Pod koniec roku, opiekun może przyznać uczniom swojego domu punkty za np. pracę na rzecz domu (prefektura, dobre zachowanie na spotkaniach, dbałość o dobro domu), ogólną ocenę zachowania: -10-10 pkt.
    8. Udział w drużynie Quidditcha: 5 pkt; kapitan - 10 pkt.

    Opiekun wylicza średnią arytmetyczną punktów otrzymanych od innych nauczycieli. Początkowo uczeń posiada 100 punktów.

    Zachowanie a szlaban (przykład: po otrzymaniu 1 szlabanu uczeń może uzyskać maksymalnie ocenę bardzo dobrą):

    • 1 szlaban - bardzo dobre
    • 2 szlabany - dobre
    • 3 szlabany - poprawne
    • 4 szlabany - nieodpowiednie
    • 5 szlabanów - naganne

    Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

    1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
    2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

    W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.


    Skala ocen zajęć dydaktycznych:

    • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
    • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
    • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
    • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
    • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
    • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

    Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

    Progi procentowe na poszczególną ocenę:

    • 100% - Wybitny*
    • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
    • 90%-75% - Zadowalający
    • 74%-55% - Nędzny
    • 54%-40% - Okropny
    • 39%-0% - Troll

    * Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

    Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

    Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

    1. Sprawdzian - taki sprawdzian powinien być wcześniej zapowiedziany, może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
    2. Odpowiedź - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
    3. Sumik - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Sumik obejmuje dowolną partię materiału.
    4. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótsza forma wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym.
    5. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana.
    6. Kartkówka - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia.
    7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
    8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Ocena z egzaminu jest najważniejszą oceną ucznia w ciągu całego roku. Na jej podstawie i ocen z całego semestru profesor może wystawić ocenę końcoworoczną.

    Skala ocen z zachowania wraz z progami punktowymi:

    • Wzorowe - 201+ punktów
    • Bardzo dobre - 151-200 punktów
    • Dobre - 91-150 punktów
    • Poprawne - 61-90 punktów
    • Nieodpowiednie - 31-60 punktów
    • Naganne - 0-30 punktów

    Punkty przyznawane uczniom do ogólnej oceny z zachowania:

    1. Konkursy przedmiotowe (przyznane przez nauczyciela uczącego danego przedmiotu): do 10 pkt.
    2. Olimpiady (obowiązkowo przyznane przez organizatora): do 25 pkt.
    3. Pomoc koleżeńska: do 5 pkt.
    4. Aktywny udział w życiu szkoły (np. redagowanie gazetki): 10-20 pkt.
    5. Podsumowanie zachowania na lekcji z danego przedmiotu: -10-20 pkt.
    6. Stosunek ucznia do obowiązków szkolnych (przestrzeganie regulaminu szkoły, netykiety chatu, itp.): -10-10 pkt
    7. Pod koniec roku, opiekun może przyznać uczniom swojego domu punkty za np. pracę na rzecz domu (prefektura, dobre zachowanie na spotkaniach, dbałość o dobro domu), ogólną ocenę zachowania: -10-10 pkt.
    8. Udział w drużynie Quidditcha: 5 pkt; kapitan - 10 pkt.

    Opiekun wylicza średnią arytmetyczną punktów otrzymanych od innych nauczycieli. Początkowo uczeń posiada 100 punktów.

    Zachowanie a szlaban (przykład: po otrzymaniu 1 szlabanu uczeń może uzyskać maksymalnie ocenę bardzo dobrą):

    • 1 szlaban - bardzo dobre
    • 2 szlabany - dobre
    • 3 szlabany - poprawne
    • 4 szlabany - nieodpowiednie
    • 5 szlabanów - naganne

    Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

    1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
    2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

    W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.


    18:40-19:15

    Astronomia

    wh_wieza_astronomiczna

    19:20-19:55

    Eliksiry

    wh_lochy

    20:00-20:35

    Historia Magii

    wh_sala_1

    20:40-21:15

    Transmutacja

    wh_sala_1

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    19:20-19:55

    Historia Magii

    wh_sala_2

    20:00-20:35

    Zielarstwo

    wh_cieplarnia

    20:40-21:15

    Starożytne runy

    wh_wieza_polnocna

    18:40-19:15

    Eliksiry

    wh_lochy

    Najlepsi uczniowie:

    Ivy Sparks 472 pkt
    Sunniva Sorensen 399 pkt
    Rachel Queventine 390 pkt
    Tequile Lovegood 342 pkt
    Jacob Hernandez 214 pkt

    Opiekun: prof. Arsen McTireliath

    Prefekt: Rachel Queventine

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Ivy Sparks


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:

    Nicole de Mortier 305 pkt
    Millicenta Septima Love 271 pkt
    Klara Sing 260 pkt
    Drarra Malfoy 208 pkt
    Naomi Watson 161 pkt

    Opiekun: prof. Jasper McCarthy

    Prefekt: Drarra Malfoy

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: Nicole de Mortier


    zobacz więcej

      Najnowszy numer kleksa już w styczniu

      Red. naczelny: Jasper McCarthy

      Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

      Nabór: OTWARTY


      zobacz więcej

      © 2005-2019 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

      Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

       Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.