Uczniów

Gryffindor

238

Hufflepuff

145

Ravenclaw

144

Slytherin

217

Ogółem

744

W rezerwie

18
Wyszukaj ucznia:

Najlepsi uczniowie:

Ursula Thot 1785 pkt
Cassie Moon 1343 pkt
Sebastian Kostyk 1147 pkt
Ellie Shadow 352 pkt
Jack Greyback 319 pkt

Opiekun: prof. Martin McCarthy

Prefekt: Ursula Thot

Prefekt: Cassie Moon

Kapitan: -

Specjalista: -


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Lauren Black 353 pkt
Johny Franklin 327 pkt
Ariana North 200 pkt
Semper Fidelis 135 pkt
Anica Duquesne 108 pkt

Opiekun: prof. Hope Hathaway

Prefekt: Lauren Black

Prefekt: Semper Fidelis

Kapitan: -

Specjalista: -


zobacz więcej

Uczniów

Gryffindor

238

Hufflepuff

145

Ravenclaw

144

Slytherin

217

Ogółem

744

W rezerwie

18
Wyszukaj ucznia:

Skala ocen zajęć dydaktycznych:

  • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
  • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
  • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
  • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
  • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
  • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

Progi procentowe na poszczególną ocenę:

  • 100% - Wybitny*
  • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
  • 90%-75% - Zadowalający
  • 74%-55% - Nędzny
  • 54%-40% - Okropny
  • 39%-0% - Troll

* Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

  1. Sprawdzian - taki sprawdzian powinien być wcześniej zapowiedziany, może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
  2. Odpowiedź - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
  3. Sumik - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Sumik obejmuje dowolną partię materiału.
  4. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótsza forma wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym.
  5. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana.
  6. Kartkówka - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia.
  7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
  8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Ocena z egzaminu jest najważniejszą oceną ucznia w ciągu całego roku. Na jej podstawie i ocen z całego semestru profesor może wystawić ocenę końcoworoczną.

Skala ocen z zachowania wraz z progami punktowymi:

  • Wzorowe - 201+ punktów
  • Bardzo dobre - 151-200 punktów
  • Dobre - 91-150 punktów
  • Poprawne - 61-90 punktów
  • Nieodpowiednie - 31-60 punktów
  • Naganne - 0-30 punktów

Punkty przyznawane uczniom do ogólnej oceny z zachowania:

  1. Konkursy przedmiotowe (przyznane przez nauczyciela uczącego danego przedmiotu): do 10 pkt.
  2. Olimpiady (obowiązkowo przyznane przez organizatora): do 25 pkt.
  3. Pomoc koleżeńska: do 5 pkt.
  4. Aktywny udział w życiu szkoły (np. redagowanie gazetki): 10-20 pkt.
  5. Podsumowanie zachowania na lekcji z danego przedmiotu: -10-20 pkt.
  6. Stosunek ucznia do obowiązków szkolnych (przestrzeganie regulaminu szkoły, netykiety chatu, itp.): -10-10 pkt
  7. Pod koniec roku, opiekun może przyznać uczniom swojego domu punkty za np. pracę na rzecz domu (prefektura, dobre zachowanie na spotkaniach, dbałość o dobro domu), ogólną ocenę zachowania: -10-10 pkt.
  8. Udział w drużynie Quidditcha: 5 pkt; kapitan - 10 pkt.

Opiekun wylicza średnią arytmetyczną punktów otrzymanych od innych nauczycieli. Początkowo uczeń posiada 100 punktów.

Zachowanie a szlaban (przykład: po otrzymaniu 1 szlabanu uczeń może uzyskać maksymalnie ocenę bardzo dobrą):

  • 1 szlaban - bardzo dobre
  • 2 szlabany - dobre
  • 3 szlabany - poprawne
  • 4 szlabany - nieodpowiednie
  • 5 szlabanów - naganne

Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

  1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
  2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.


Skala ocen zajęć dydaktycznych:

  • Troll (mugolska 1) - skrót literowy T
  • Okropny (mugolska 2) - skrót literowy O
  • Nędzny (mugolska 3) - skrót literowy N
  • Zadowalający (mugolska 4) - skrót literowy Z
  • Powyżej Oczekiwań (mugolska 5) - skrót literowy P
  • Wybitny (mugolska 6) - skrót literowy W

Nauczyciele mają obowiązek używania systemu ocen do oceniania prac uczniów, aby móc na koniec wystawić im ocenę. Za ocenę pozytywną (zaliczającą) uznaje się O, N, Z, P, W.

Progi procentowe na poszczególną ocenę:

  • 100% - Wybitny*
  • 99%-91% - Powyżej oczekiwań
  • 90%-75% - Zadowalający
  • 74%-55% - Nędzny
  • 54%-40% - Okropny
  • 39%-0% - Troll

* Nauczyciel ma prawo nie wystawić oceny Wybitnej przy uzyskaniu 100%, jeśli ustalił wcześniej, że dana forma sprawdzająca wiedzę nie jest na ocenę Wybitną, bądź należy rozwiązać zadanie dodatkowe aby takową uzyskać.

Nauczyciele danych przedmiotów mają obowiązek stosowania powyższych progów procentowych, w celu ustalenia oceny z danej pracy.

Formy sprawdzające wiedzę i umiejętności ucznia:

  1. Sprawdzian - taki sprawdzian powinien być wcześniej zapowiedziany, może być poprzedzony lekcją powtórzeniową. Obejmuje szerszy zakres materiału, np. z danego działu.
  2. Odpowiedź - nauczyciel może zapytać ucznia z 3 ostatnich lekcji chatowych na ocenę i za punkty.
  3. Sumik - jest to niezapowiedziana kartkówka, którą nauczyciel może robić na każdej lekcji, oceniając tym samym umiejętności ucznia. Sumik obejmuje dowolną partię materiału.
  4. Zadanie domowe - nauczyciel może zadać uczniom maksymalnie 2 prace będące dłuższą forma wypowiedzi i 2 dwie będące krótsza forma wypowiedzi. Praca domowa jest obowiązkowa i obejmuje materiał z ostatniej lekcji. Nauczyciel musi powiadomić ucznia o pracy domowej na tydzień przed końcem terminu składania prac. Szczegółowe informacje dotyczące zadania, powinny zawsze znaleźć się w dzienniku przedmiotowym.
  5. Zadanie dodatkowe - zadanie dodatkowe, to lepiej punktowane zadanie domowe. Jest dla uczniów, którzy chcą zrobić więcej, jest to zatem praca nieobowiązkowa, ale także punktowana i oceniana.
  6. Kartkówka - krótka forma sprawdzająca stopień przyswojenia danej partii materiału przez ucznia.
  7. Praktyka - praktyczne wykonanie danego zadania wg obowiązujących kryteriów.
  8. Egzamin - dłuższy sprawdzian z całego roku. Ocena z egzaminu jest najważniejszą oceną ucznia w ciągu całego roku. Na jej podstawie i ocen z całego semestru profesor może wystawić ocenę końcoworoczną.

Skala ocen z zachowania wraz z progami punktowymi:

  • Wzorowe - 201+ punktów
  • Bardzo dobre - 151-200 punktów
  • Dobre - 91-150 punktów
  • Poprawne - 61-90 punktów
  • Nieodpowiednie - 31-60 punktów
  • Naganne - 0-30 punktów

Punkty przyznawane uczniom do ogólnej oceny z zachowania:

  1. Konkursy przedmiotowe (przyznane przez nauczyciela uczącego danego przedmiotu): do 10 pkt.
  2. Olimpiady (obowiązkowo przyznane przez organizatora): do 25 pkt.
  3. Pomoc koleżeńska: do 5 pkt.
  4. Aktywny udział w życiu szkoły (np. redagowanie gazetki): 10-20 pkt.
  5. Podsumowanie zachowania na lekcji z danego przedmiotu: -10-20 pkt.
  6. Stosunek ucznia do obowiązków szkolnych (przestrzeganie regulaminu szkoły, netykiety chatu, itp.): -10-10 pkt
  7. Pod koniec roku, opiekun może przyznać uczniom swojego domu punkty za np. pracę na rzecz domu (prefektura, dobre zachowanie na spotkaniach, dbałość o dobro domu), ogólną ocenę zachowania: -10-10 pkt.
  8. Udział w drużynie Quidditcha: 5 pkt; kapitan - 10 pkt.

Opiekun wylicza średnią arytmetyczną punktów otrzymanych od innych nauczycieli. Początkowo uczeń posiada 100 punktów.

Zachowanie a szlaban (przykład: po otrzymaniu 1 szlabanu uczeń może uzyskać maksymalnie ocenę bardzo dobrą):

  • 1 szlaban - bardzo dobre
  • 2 szlabany - dobre
  • 3 szlabany - poprawne
  • 4 szlabany - nieodpowiednie
  • 5 szlabanów - naganne

Warunki klasyfikacji końcoworocznej:

  1. Musi mieć minimum 31% obecności na zajęciach z danego przedmiotu
  2. Musi mieć minimum 3 oceny z danego przedmiotu bez względu na to za jaką formę sprawdzania wiedzy zostały otrzymane.

W przypadku gdy pierwszy lub drugi warunek nie zostanie spełniony, uczeń może ubiegać się u Dyrektora Szkoły o warunkowe zaliczenie maksymalnie dwóch przedmiotów w postaci egzaminu klasyfikacyjnego. Przywilej dotyczy ten uczniów klasy I oraz II, którzy mogą mieć maksymalnie 2 egzaminy klasyfikacyjne lub 2 oceny Troll, lub egzamin klasyfikacyjny i 1 ocenę Troll na 2 lata szkolne.


Najlepsi uczniowie:

Sunniva Sorensen 3123 pkt
Ivy Sparks 2902 pkt
Tequile Lovegood 2101 pkt
Rachel Queventine 1608 pkt
Helen Carter 1061 pkt

Opiekun: prof. Arsen McTireliath

Prefekt: Rachel Queventine

Prefekt: Sunniva Sorensen

Kapitan: Ivy Sparks

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Ivy Sparks


zobacz więcej

Najlepsi uczniowie:

Nicole de Mortier 1910 pkt
Millicenta Septima Love 1822 pkt
Klara Sing 1794 pkt
Drarra Maltter 1173 pkt
Blair Salvatore 681 pkt

Opiekun: prof. Jasper McCarthy

Prefekt: Drarra Maltter

Prefekt: Millicenta S. Love

Kapitan: Drarra Maltter

Specjalista: -

Prefekt naczelny: Nicole de Mortier


zobacz więcej

Najnowszy numer kleksa już w marcu

Red. naczelny: Jasper McCarthy

Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

Nabór: OTWARTY


zobacz więcej

© 2005-2019 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

 Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.