Uczniów

Gryffindor

2

Hufflepuff

0

Ravenclaw

3

Slytherin

1

Ogółem

6

W rezerwie

37
Wyszukaj ucznia:

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Uczniów

    Gryffindor

    2

    Hufflepuff

    0

    Ravenclaw

    3

    Slytherin

    1

    Ogółem

    6

    W rezerwie

    37
    Wyszukaj ucznia:

    KLASA II

    Dział 1 - Rytualistyka ludów starożytnych.

    1. Organizacja pracy. Wprowadzenie do przedmiotu.
    2. Rytualistyka Starożytnego Egiptu - wprowadzenie.
    3. Rytuał balsamowania zwłok i pogrzeb w Starożytnym Egipcie.
    4. Sąd Ozyrysa i mit o Ozyrysie.
    5. Krwawe rytuały Majów i Azteków.
    6. Elementy majańskiej mitologii.
    7. Rytuały germańsko-celtyckie. Atawizmy.
    8. Rytuały Starożytnej Grecji.
    9. Kultura Voodoo.
    10. Szamanizm.
    11. Kolokwium z działu 1.
    12. Dział 2 - Symbolika.

    13. Symbolika rytualna.
    14. Symbolika zodiakalna.
    15. Symbolika ikoniczna.
    16. Narzędzia wykorzystywane w rytuałach.
    17. Dźwięki a rytuały.
    18. Kolokwium z działu 2.
    19. Dział 3 - Magiczne miejsca z serii HP.

    20. Szkoła Magii Ilvermorny.
    21. Dolina Godryka Gryffindora.
    22. Azkaban i Nurmergand.
    23. Tajemnica Stonhenge.
    24. Kolokwium #3 - magiczne miejsca.
    25. Trójkąt Bermudzki i Wyspa Dębów.
    26. Kolokwium z działu 3.
    27. Egzamin końcowy.

    KLASA III

    Dział 1 - Ritologia i Ritometria.

    1. Rytuał wskrzeszenia w serii HP.
    2. Zasady przeprowadzania rytuałów na chacie..
    3. Praktyka rytuału.
    4. Konwencje ritoznawcze.
    5. Wprowadzenie do ritometrii.
    6. Obliczanie energii rytualnej - ćwiczenia.
    7. Efekty świetlne rytuałów - Fotoritum.
    8. Efekty dźwiękowe rytuałów - Muzoritum.
    9. Kolokwium z działu 1.
    10. Dział 2 - Rytuały w czasach współczesnych.

    11. Władza nad cudzym umysłem - Hipnoza.
    12. Jak przejąć kontrolę nad zwierzęciem? - Symonia
    13. Zabawy w przywoływanie duchów - elementy Spirytyzmu.
    14. Jak odpędzić ducha? O Egzorcyzmach.
    15. Rytuały satanistyczne.
    16. Kolokwium z działu 2.
    17. Dział 3 - Magiczne miejsca.

    18. Odwiedzamy więzienie czarodziejów - Azkaban.
    19. Stonhenge i Wir Oregoński.
    20. Trójkąt Bermudzki i Kir Ugły.
    21. Wyspa Dębów i Pedra de Gavea.
    22. Las Pokaini i Wyspa Wielkanocna.
    23. Kolokwium z działu 3.

    KLASA II

    Dział 1 - Rytualistyka ludów starożytnych.

    1. Organizacja pracy. Wprowadzenie do przedmiotu.
    2. Rytualistyka Starożytnego Egiptu - wprowadzenie.
    3. Rytuał balsamowania zwłok i pogrzeb w Starożytnym Egipcie.
    4. Sąd Ozyrysa i mit o Ozyrysie.
    5. Krwawe rytuały Majów i Azteków.
    6. Elementy majańskiej mitologii.
    7. Rytuały germańsko-celtyckie. Atawizmy.
    8. Rytuały Starożytnej Grecji.
    9. Kultura Voodoo.
    10. Szamanizm.
    11. Kolokwium z działu 1.
    12. Dział 2 - Symbolika.

    13. Symbolika rytualna.
    14. Symbolika zodiakalna.
    15. Symbolika ikoniczna.
    16. Narzędzia wykorzystywane w rytuałach.
    17. Dźwięki a rytuały.
    18. Kolokwium z działu 2.
    19. Dział 3 - Magiczne miejsca z serii HP.

    20. Szkoła Magii Ilvermorny.
    21. Dolina Godryka Gryffindora.
    22. Azkaban i Nurmergand.
    23. Tajemnica Stonhenge.
    24. Kolokwium #3 - magiczne miejsca.
    25. Trójkąt Bermudzki i Wyspa Dębów.
    26. Kolokwium z działu 3.
    27. Egzamin końcowy.

    KLASA III

    Dział 1 - Ritologia i Ritometria.

    1. Rytuał wskrzeszenia w serii HP.
    2. Zasady przeprowadzania rytuałów na chacie..
    3. Praktyka rytuału.
    4. Konwencje ritoznawcze.
    5. Wprowadzenie do ritometrii.
    6. Obliczanie energii rytualnej - ćwiczenia.
    7. Efekty świetlne rytuałów - Fotoritum.
    8. Efekty dźwiękowe rytuałów - Muzoritum.
    9. Kolokwium z działu 1.
    10. Dział 2 - Rytuały w czasach współczesnych.

    11. Władza nad cudzym umysłem - Hipnoza.
    12. Jak przejąć kontrolę nad zwierzęciem? - Symonia
    13. Zabawy w przywoływanie duchów - elementy Spirytyzmu.
    14. Jak odpędzić ducha? O Egzorcyzmach.
    15. Rytuały satanistyczne.
    16. Kolokwium z działu 2.
    17. Dział 3 - Magiczne miejsca.

    18. Odwiedzamy więzienie czarodziejów - Azkaban.
    19. Stonhenge i Wir Oregoński.
    20. Trójkąt Bermudzki i Kir Ugły.
    21. Wyspa Dębów i Pedra de Gavea.
    22. Las Pokaini i Wyspa Wielkanocna.
    23. Kolokwium z działu 3.

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: -


    zobacz więcej

      Najnowszy numer kleksa już w maju!

      Red. naczelny: Arianne Clair
      Jasper McCarthy

      Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

      Nabór: OTWARTY


      zobacz więcej

      © 2005-2018 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

      Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

       Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.