Uczniów

Gryffindor

2

Hufflepuff

0

Ravenclaw

3

Slytherin

1

Ogółem

6

W rezerwie

37
Wyszukaj ucznia:

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -


    zobacz więcej

    Uczniów

    Gryffindor

    2

    Hufflepuff

    0

    Ravenclaw

    3

    Slytherin

    1

    Ogółem

    6

    W rezerwie

    37
    Wyszukaj ucznia:

    W każdym pokoju czatowym Wirtualnego Hogwartu im. Syriusza Croucha zakazuje się:

    1. Emotikon:
      • zbyt dużej ilości w krótkim odstępie czasu (do godziny 22:00),
      • o charakterze erotycznym, czyli przedstawiające czynności seksualne i ludzką nagość (do godziny 22:00).

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban).
    2. Spamowania:
      • za spamowanie rozumie się wysyłanie niepotrzebnych lub niechcianych wiadomości w zbyt dużej ilości,
      • za floodowanie rozumie się wysyłanie zbyt wielu wiadomości o tej samej lub bardzo podobnej treści przez jednego użytkownika,
      • notoryczne używanie wielkich liter tzw. caps locka.

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban).
    3. Wulgaryzmów:
      • wyrazy powszechnie uważane za wulgarne - w przypadku kontrowersyjnych kwestii decydującą rolę ma sjp.pwn.pl [KLIK] (do godziny 22:00),
      • wulgaryzmy zakamuflowane poprzez literówki oraz inne znaki (do godziny 22:00).

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban).
    4. Wyzwisk:
      • zakazuje się wyzwisk innych użytkowników, głoszenie haseł nienawiści ze względu na odmienność polityczną, religijną, rasową, etniczną, kulturową czy seksualną,
      • zakazuje się używania wyzwisk zakamuflowanych poprzez literówki oraz inne znaki,
      • przez wyzywanie innych użytkowników rozumie się wypowiadanie treści mających na celu zdyskredytować daną osobę lub takich o pejoratywnym tj. negatywnym wydźwięku,
      • za notoryczne obrażanie użytkownicy chatu mają możliwość zgłoszenia sprawy do Dyrekcji, która rozwiąże tę kwestię we własnym zakresie.

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei. Podpunkt D stosowany indywidualnie):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 30 minut (tzw. ban).
      4. zgłoszenie sprawy do Dyrekcji (kara we własnym zakresie).
    5. Nadużywania funkcji operatora:
      • bezpodstawne kopanie (tzw. kick) i banowanie użytkowników,
      • bezpodstawne zmienianie treści tematu chatowego,
      • bezpodstawne zmienianie kolorów innych użytkowników chatu bez ich wyraźnej zgody,
      • osoba banująca ma obowiązek podać powód bana - kiedy powód jest niewystarczający, inny operator ma prawo zgłosić taką sytuację do Dyrekcji, która podejmie decyzję o zdjęciu lub utrzymaniu nałożonego bana,
      • ban nadany przez Dyrekcję ma prawo zdjąć wyłącznie Dyrekcja - inny operator może to zrobić tylko wtedy, kiedy otrzyma zgodę od Dyrektora,
      • status "Operator" nadany przez Dyrekcję ma prawo zdjąć tylko Dyrekcja,
      • status "Operator" ma prawo nadawać wyłącznie Dyrekcja lub inny pełny operator po uzgodnieniu z Dyrekcją i uzyskaniu jej aprobaty,
      • Operatorzy, którzy nie zareagowali na notoryczne przewinienia w salach szkolnych, tj. nie stosowali się do ww. regulaminu, tracą funkcję operatora na 24h. Wyjątkiem są osoby, które w danej chwili były z daleka od komputera, co mogą potwierdzić z loga wcześniejszym włączeniem trybu AWAY. Jeśli użytkownik podczas trybu AWAY będzie prowadził dalszą konwersację, status AWAY nie będzie brany pod uwagę.

      Przewidywane kary (nakładane wybiórczo, w zależności od przewinienia):

      1. zabranie funkcji operatora na 24h,
      2. notoryczne nadużywanie funkcji operatora będzie karane dłuższym zawieszeniem w prawach operatora na co najmniej 48h.
    6. Nadużywania powitań:
      • niedozwolone jest posiadanie powitań na nicki profesorskie,
      • w czasie lekcji uczniowie mają prawo do ustawiania powitań wyświetlanych na lekcji, jeśli zezwoli na to nauczyciel prowadzący lekcję. Nauczyciel ma obowiązek poinformować na pierwszych lekcjach uczniów o swoich zasadach dotyczących przeszkadzania na zajęciach.

      Operatorzy mają prawo we własnym zakresie nakazać zdjęcie powitania, jeśli uznają je za spam.

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban),
      4. za notoryczne łamanie powyższego punktu zakaz wstępu do sali na 30 minut (tzw. ban) i -30 do RD (uczeń) lub -3 do RN (nauczyciel).

    W przypadku recydywy tj. nagminnego łamania (po raz kolejny) tego regulaminu, Operatorzy mają prawo pomijać w karaniu ostrzeżenie i nadawać jako pierwszą karę opuszczenie sali (tj. kick lub ban).

    Dyrekcja ma prawo stosować kary na zasadzie precedensów w przypadkach nieujętych w ww. regulaminie.

    Kary w punktach 1-4 sumują się tj. otrzymanie ostrzeżenia za jeden złamany punkt skutkuje otrzymaniem tzw. kicka za złamanie kolejnego dowolnego punktu.

    Kary w punkcie 5 nadawane mogą być wyłącznie przez Dyrekcję, a wszelkie nadużycia powinny być zgłaszane poprzez sowę (mail), kominek (gg) lub mugolskim urządzeniem (telefon).

    Dyrekcja zastrzega sobie prawo do zmian w ww. regulaminie.

    W każdym pokoju czatowym Wirtualnego Hogwartu im. Syriusza Croucha zakazuje się:

    1. Emotikon:
      • zbyt dużej ilości w krótkim odstępie czasu (do godziny 22:00),
      • o charakterze erotycznym, czyli przedstawiające czynności seksualne i ludzką nagość (do godziny 22:00).

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban).
    2. Spamowania:
      • za spamowanie rozumie się wysyłanie niepotrzebnych lub niechcianych wiadomości w zbyt dużej ilości,
      • za floodowanie rozumie się wysyłanie zbyt wielu wiadomości o tej samej lub bardzo podobnej treści przez jednego użytkownika,
      • notoryczne używanie wielkich liter tzw. caps locka.

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban).
    3. Wulgaryzmów:
      • wyrazy powszechnie uważane za wulgarne - w przypadku kontrowersyjnych kwestii decydującą rolę ma sjp.pwn.pl [KLIK] (do godziny 22:00),
      • wulgaryzmy zakamuflowane poprzez literówki oraz inne znaki (do godziny 22:00).

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban).
    4. Wyzwisk:
      • zakazuje się wyzwisk innych użytkowników, głoszenie haseł nienawiści ze względu na odmienność polityczną, religijną, rasową, etniczną, kulturową czy seksualną,
      • zakazuje się używania wyzwisk zakamuflowanych poprzez literówki oraz inne znaki,
      • przez wyzywanie innych użytkowników rozumie się wypowiadanie treści mających na celu zdyskredytować daną osobę lub takich o pejoratywnym tj. negatywnym wydźwięku,
      • za notoryczne obrażanie użytkownicy chatu mają możliwość zgłoszenia sprawy do Dyrekcji, która rozwiąże tę kwestię we własnym zakresie.

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei. Podpunkt D stosowany indywidualnie):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 30 minut (tzw. ban).
      4. zgłoszenie sprawy do Dyrekcji (kara we własnym zakresie).
    5. Nadużywania funkcji operatora:
      • bezpodstawne kopanie (tzw. kick) i banowanie użytkowników,
      • bezpodstawne zmienianie treści tematu chatowego,
      • bezpodstawne zmienianie kolorów innych użytkowników chatu bez ich wyraźnej zgody,
      • osoba banująca ma obowiązek podać powód bana - kiedy powód jest niewystarczający, inny operator ma prawo zgłosić taką sytuację do Dyrekcji, która podejmie decyzję o zdjęciu lub utrzymaniu nałożonego bana,
      • ban nadany przez Dyrekcję ma prawo zdjąć wyłącznie Dyrekcja - inny operator może to zrobić tylko wtedy, kiedy otrzyma zgodę od Dyrektora,
      • status "Operator" nadany przez Dyrekcję ma prawo zdjąć tylko Dyrekcja,
      • status "Operator" ma prawo nadawać wyłącznie Dyrekcja lub inny pełny operator po uzgodnieniu z Dyrekcją i uzyskaniu jej aprobaty,
      • Operatorzy, którzy nie zareagowali na notoryczne przewinienia w salach szkolnych, tj. nie stosowali się do ww. regulaminu, tracą funkcję operatora na 24h. Wyjątkiem są osoby, które w danej chwili były z daleka od komputera, co mogą potwierdzić z loga wcześniejszym włączeniem trybu AWAY. Jeśli użytkownik podczas trybu AWAY będzie prowadził dalszą konwersację, status AWAY nie będzie brany pod uwagę.

      Przewidywane kary (nakładane wybiórczo, w zależności od przewinienia):

      1. zabranie funkcji operatora na 24h,
      2. notoryczne nadużywanie funkcji operatora będzie karane dłuższym zawieszeniem w prawach operatora na co najmniej 48h.
    6. Nadużywania powitań:
      • niedozwolone jest posiadanie powitań na nicki profesorskie,
      • w czasie lekcji uczniowie mają prawo do ustawiania powitań wyświetlanych na lekcji, jeśli zezwoli na to nauczyciel prowadzący lekcję. Nauczyciel ma obowiązek poinformować na pierwszych lekcjach uczniów o swoich zasadach dotyczących przeszkadzania na zajęciach.

      Operatorzy mają prawo we własnym zakresie nakazać zdjęcie powitania, jeśli uznają je za spam.

      Przewidywane kary (nakładane kolejno, począwszy od pierwszej z kolei):

      1. ostrzeżenie przez operatora,
      2. opuszczenie sali (tzw. kick)
      3. zakaz wstępu do sali na 15 minut (tzw. ban),
      4. za notoryczne łamanie powyższego punktu zakaz wstępu do sali na 30 minut (tzw. ban) i -30 do RD (uczeń) lub -3 do RN (nauczyciel).

    W przypadku recydywy tj. nagminnego łamania (po raz kolejny) tego regulaminu, Operatorzy mają prawo pomijać w karaniu ostrzeżenie i nadawać jako pierwszą karę opuszczenie sali (tj. kick lub ban).

    Dyrekcja ma prawo stosować kary na zasadzie precedensów w przypadkach nieujętych w ww. regulaminie.

    Kary w punktach 1-4 sumują się tj. otrzymanie ostrzeżenia za jeden złamany punkt skutkuje otrzymaniem tzw. kicka za złamanie kolejnego dowolnego punktu.

    Kary w punkcie 5 nadawane mogą być wyłącznie przez Dyrekcję, a wszelkie nadużycia powinny być zgłaszane poprzez sowę (mail), kominek (gg) lub mugolskim urządzeniem (telefon).

    Dyrekcja zastrzega sobie prawo do zmian w ww. regulaminie.

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: -


    zobacz więcej

    Najlepsi uczniowie:


    Opiekun: -

    Prefekt: -

    Prefekt: -

    Kapitan: -

    Specjalista: -

    Prefekt naczelny: -


    zobacz więcej

      Najnowszy numer kleksa już w maju!

      Red. naczelny: Arianne Clair
      Jasper McCarthy

      Sowa: redakcja.kleks@gmail.com

      Nabór: OTWARTY


      zobacz więcej

      © 2005-2018 Dyrekcja i Zarząd WH. Wszelkie prawa zastrzeżone

      Designed&Developed: Xeme Graphics: Kayla Content: Społeczność WH

       Nasza strona korzysta z ciasteczek, ale takich bez masła, bo podrożało.